265 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op kellydayaasmarag
Staat sws altijd 6 weken voor om te wachten 馃き
Ik wacht echt met smart die 6 weken af, ik had echt 2 dagen na de bevalling alweer enorm zin in seks, zo raar 馃槀 Tijdens de zwangerschap totaal geen libido en nu ineens mega erg??
5 jaar geleden
1 week na de bevalling, met condoom, kon niet wachten 馃ぃ maar ik had geen scheur of hechtingen of iets dergelijks
5 jaar geleden
Hier eindelijk terug gedaan. Na bijna 3 maand. Ik heb KZ gehad waardoor het ik zo is zo rustiger aan moest doen en wachten totdat de wonde eindelijk terug dicht was (heeft 2 weken geduurd). Wel sex gehad met mini pil( BV) en condoom.
Het voelde bij ons raar aan, maar we hebben het rustig aan gedaan.
5 jaar geleden
Ik heb het vorige week geprobeerd.... met de nadruk op geprobeerd 馃ぃ vond het heel spannend! En m'n vriend zei de hele tijd jij eerst en legde er zoveel druk op dat het voor mij niet werkte zo, dus dat gezegd en ging het verder. Maar toen hij in me zat voelde het nog niet fijn馃檲 gelijk gestopt.
Had de volgende dag het gevoel alsof ik keihard in me vagina was geschopt 馃 kan twee dingen geweest zijn.
1. Dat we het geprobeerd hebben
Of
2. Ik heb een stuk gelopen en heb bekkeninstabiliteit gehad tijdens de zwangerschap en heb nog veel pijn in me rug daar door.
Misschien dat het dus daar aan lag, maar ik ga het zeker van de week of volgende week weer proberen 馃槈
5 jaar geleden
Ik heb eerst gemasturbeerd omdat ik klaarkomen ook spannend vond. Vorige week weer seks gehad (baby 4 weken) en dat was fijn. Ik had ook geen gecompliceerde bevalling gelukkig en was snel hersteld.
Zou het echt pas doen als je er klaar voor bent en met je partner over praten wat je spannend vind. Zo kun je het doen op jouw tempo. Mijn man stond op springen en ik moest m echt een beetje remmen omdat penetratie na een bevalling toch wel spannend is ;)
5 jaar geleden
Reactie op Rebecca-1994
Ik wacht echt met smart die 6 weken af, ik had echt 2 dagen na de bevalling ...
Ik ook hahah had nooit zin meer en nu... Pff maar ik wacht nog netjes 2.5 week馃槼
5 jaar geleden
Reactie op Roza1986
Ik heb eerst gemasturbeerd omdat ik klaarkomen ook spannend vond. Vorige we ...
En hoe voelde het klaarkomen ? Want ik heb toch een gek gevoel in mijn clitoris..
5 jaar geleden
Reactie op Mamavankenzo
En hoe voelde het klaarkomen ? Want ik heb toch een gek gevoel in mijn clit ...
Ik heb dat ook... Heel naar gevoel kan er niet gewoon aan komen zo gevoelig is het.
5 jaar geleden
Reactie op mamavanleon
Ik heb dat ook... Heel naar gevoel kan er niet gewoon aan komen zo gevoelig ...
Jep precies dit ! Daar heb ik dus enorme schrik voor.. 馃檲
5 jaar geleden
Ik ben de 22e bevallen
En het klinkt gek maar ik heb echt ongelooflijk veel zin in seks馃檲
Dit had ik niet tijdens mijn zwangerschap
Nu ben ik ook helemaal niet uitgescheurd dus is het misschien wat makkelijker
Mijn verloskundige zei dat ik weer gemeenschap mag hebben als het bloeden is gestopt
Dus dat hoeft niet per se pas over 6 weken te zijn 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op Mamavankenzo
En hoe voelde het klaarkomen ? Want ik heb toch een gek gevoel in mijn clit ...
Eerlijk gezegd voelde het niet anders als voor de bevalling. Gewoon lekker dus. Maar ik moet erbij zeggen dat mijn bevalling fysiek best oke was. Geen knip of hechtingen, bloeden stopte na 2 weken. Voor iedereen anders natuurlijk:)
5 jaar geleden
Reactie op Mamavankenzo
Jep precies dit ! Daar heb ik dus enorme schrik voor.. 馃檲
Jaa erg he. Dacht even dat ik de enige was 馃槼 vind t ook spannend t lijkt na 3, 5 week nog niet minder
5 jaar geleden
Woensdag ben ik 4 weken geleden bevallen. Vanavond voort het eerst geprobeerd maar seks was nog te gevoelig op bepaalde plekjes, dus zijn we gestopt over gegaan op hand en spandiensten 馃槣. Dat ging wel goed en klaarkomen was als vanouds gelukkig!鈽猴笍
Het is wel heel belangrijk ook tijdens je intieme momenten te praten of het nog fijn is enzo. Stelt elkaar gerust!