25 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik heb het besteld, komt vanmiddag binnen. Ben ook wel benieuwd 😊

5 jaar geleden

Ik dacht dat je deze juist beter niet tijdens de zwangerschap kan drinken maar erna? Van internet (zelf absoluut geen deskundige): “Allereerst is het belangrijk om te weten dat je vrouwenmantel niet mag drinken als je nog zwanger bent. Is je uitgerekende datum aangebroken? Dan mag je de thee gaan drinken. En als je bevallen bent natuurlijk ook. Vrouwenmantelthee is een cadeautje van moeder natuur om je baarmoeder sneller in vorm te krijgen en te laten herstellen na de bevalling.”

5 jaar geleden

Ik heb het besteld samen met frambozen blad thee. Frambozen blad thee voor de bevalling en vrouwenmantel thee voor erna.

5 jaar geleden

Ik heb ook vrouwenmenthelthee maar deze gebruik ik na de bevalling en nu drink ik frambozen thee vanaf week 37.

5 jaar geleden

Een vriendin van me heeft het gedronken toen ze klaar was met zwanger zijn, met 38 of 39 weken, en een paar dagen later is ze bevallen.. kan toeval zijn natuurlijk, maar toch

5 jaar geleden

Ik drink het nu een week ongeveer. Ben zaterdag 39 weken. Kan niet zeggen dat ik veel merk? Soms misschien wat meer menstruatie pijn maar dat kan ook gewoon voorkomen. Ik drink het 3x per dag en soms sla ik een dagje over. Kan in ieder geval geen kwaad! Heb ook gehoord dat je hierdoor minder bloedverlies kan hebben bij de bevalling en je baarmoeder sneller krimpt na het krijgen van je kindje. Succes!

5 jaar geleden

Reactie op CarlijnF

Ik drink het nu een week ongeveer. Ben zaterdag 39 weken. Kan niet zeggen d ...
Ja dat heb ik idd ook gelezen. Dus kwaad kan het sowieso niet 😇

5 jaar geleden

Ik heb het besteld, komt vanmiddag binnen. Ben ook wel benieuwd 😊
Waar heb je die besteld

5 jaar geleden

Ook net besteld! Drink wel al werk frambozenbladthee

5 jaar geleden

Volg mee

5 jaar geleden

Reactie op samii

Waar heb je die besteld
Bij Erica https://www.erica.eu/ maar ik denk dat ze het ook wel hebben bij Holland & Barret.

5 jaar geleden

Bij Erica https://www.erica.eu/ maar ik denk dat ze het ook wel hebben bij ...
Ja hebben ze!

5 jaar geleden

Ik heb ook fennel thee en brandnetel thee meteen gekocht voor de borstvoeding.

5 jaar geleden

Reactie op Motje1995

Ja hebben ze!
Heb je en link van holland &barret

5 jaar geleden

Reactie op samii

Heb je en link van holland &barret

5 jaar geleden

Ik heb vandaag 2 kopjes frambozenbladthee op. Heb nog niet veel gevoeld. Enkel een zeer actieve baby plots. 😂

5 jaar geleden

Ik had nog niet eerder van deze thee gehoord. Ik drink zelf ‘Bun in the oven thee’ van Tastea. Echt een lekkere thee. ☺️ https://www.demamagids.nl/tastea-bun-oven-review-ervaring/ Maar als ik de info over de Vrouwenmantel thee lees klinkt dat ook als een aanrader zeg. Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Al 3 dagen frambozenbladthee en vrouwenmantelthee aan het drinken maar nog geen resultaat 🙈 gaat ook niet meer komen denk ik. Dus wachten we maar rustig af 😂

5 jaar geleden

Reactie op Evy 1

Al 3 dagen frambozenbladthee en vrouwenmantelthee aan het drinken maar nog ...
Bij mij inderdaad ook niks 😜