vruchtzakje

Amaya1207
5 dagen geleden
Volgen
Hi dames ik ben erg ongerust ik heb een vraag, gister mijn eerste echo gehad maar daar was alleen een vruchtzakje te zien. en geen baby. maar ik dacht dus dat ik een cyclus van 28 dagen had maar dat was dus vorige keer 35 dagen. mijn laatste ongesteldheid was 8 juni met een cylcus van 35 dagen dan zou ik nu 6 weken moeten zijn ipv 7+4 de verloskundige zei dat het dooier zakje te klein was voor 7-8 weken zwangerschap. volgendeweek moet ik terug komen voor een andere echo. ze zei het kan of een miskraam zijn of te vroeg. Wat denken jullie? herkennen jullie mijn verhaal? Ik ben erg verdrietig... in het begin heb ik ook een clear blue gedaan 1-2 weken stond er maar een normale test van de action gaf een heel licht streepje aan. sinds vorige week is die pas echt donker..
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Jbaby20
5 dagen geleden
Ik heb dit ook gehad.. Een week later had ik een mooie echo met een kloppend hartje ❤️
  • Rapporteren
Amaya1207
5 dagen geleden
Reactie op Jbaby20
Ik heb dit ook gehad.. Een week later had ik een mooie echo met een kloppend hartje ❤️
ik hoop het zo pff is echt niet leuk als je daar bent en je ziet niks 😕
  • Rapporteren
E Luyten
5 dagen geleden
Reactie op Amaya1207
ik hoop het zo pff is echt niet leuk als je daar bent en je ziet niks 😕
Een vriendin van mij had hetzelfde aan de hand. Een week later dat er een vruchtje met een kloppend hart. Veel succes!
  • Rapporteren
Dinotje
5 dagen geleden
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij op het moment. Moet as woensdag terug. Maar heb op dit moment beetje bruine afscheiding af en toe. En af en toe lichtroze erin. Superspannend. Je kunt niks anders doen dan afwachten 😔
  • Rapporteren
Anoniempjeanoniempje
5 dagen geleden
Hi Amaya, Ik heb ook het zelfde gehad. 1 week volledig in de stress gezeten , uiteindelijk alles goed en gewoon een week minder ver dan ze dachten. Probeer niet alle forums af te struinen, heb ik ook gedaan geeft echt schijn veiligheid.
  • Rapporteren
Amaya1207
5 dagen geleden
Hi Amaya, Ik heb ook het zelfde gehad. 1 week volledig in de stress gezeten , uiteindelijk alles goed en gewoon een week minder ver dan ze dachten. Probeer niet alle forums af te struinen, heb ik ook gedaan geeft echt schijn veiligheid.
Ik hoop het zo... Jaaaa je wilt zo graag dat alles goed was je denkt huh geen baby hoe kan dat nou.. ze ging inwendig en uitwendig ze zei ik zie alleen een vruchtzakje dus daarom volgendeweek nog een echo... ik heb wel gewoon symptomen mijn buik is wat dikker en last van mijn borsten..
  • Rapporteren
Amaya1207
5 dagen geleden
Reactie op Jbaby20
ik hoop het zo
  • Rapporteren
MamaBerna
5 dagen geleden
Ik heb iets vergelijkbaars gehad! Had dinsdag mijn eerste echo en de verwachting was dat het vruchtje 8 weken zou zijn, maar daarvoor was ie te klein. Dus de vk zei precies hetzelfde of het vruchtje is pas 6 weken of het groeit niet helemaal goed. Heb 14 aug weer een echo dus gewoon afwachten. Het komt blijkbaar best eens voor dat de berekening niet klopt, dus probeer positief te blijven. Dat is wat ik probeer te doen en hopelijk komt alles goed. Veel succes!
  • Rapporteren
Amaya1207
4 dagen geleden
Reactie op MamaBerna
Ik heb iets vergelijkbaars gehad! Had dinsdag mijn eerste echo en de verwachting was dat het vruchtje 8 weken zou zijn, maar daarvoor was ie te klein. Dus de vk zei precies hetzelfde of het vruchtje is pas 6 weken of het groeit niet helemaal goed. Heb 14 aug weer een echo dus gewoon afwachten. Het komt blijkbaar best eens voor dat de berekening niet klopt, dus probeer positief te blijven. Dat is wat ik probeer te doen en hopelijk komt alles goed. Veel succes!
Jaa ze zei het vruchtzakje is te klein voor 7-8 weken zwangerschap. maar zij hield zich vast aan de clearblue test die 1-2 weken gaf maar die kan dat alleen maar aangeven als je nog kort zwanger bent.... want een normale test van de action was die dag mega licht en zag je amper. dus ik denk zelf dat ik veel korter zwanger ben. ze zei het kan een miskraam worden maar als ze het zeker wist had ze me niet volgendeweek terug laten komen.
  • Rapporteren
Melissafox
4 dagen geleden
Ik heb hetzelfde, 10 augustus moet ik terug voor nog een echo. Laten we van het beste uitgaan, we hebben gewoon te vroeg een echo gehad! Sterkte
  • Rapporteren
nb1990
4 dagen geleden
Hier hetzelfde vruchtje is te klein voor de zwangerschaps duur volgende wel weer terug komen
  • Rapporteren
Amaya1207
4 dagen geleden
Reactie op nb1990
Hier hetzelfde vruchtje is te klein voor de zwangerschaps duur volgende wel weer terug komen
bij mij was er alleen een vruchtzakje dus kan dat ik vroeger zwanger ben en daarom terug moet komen
  • Rapporteren