vruchtzakje

Amaya1207
5 dagen geleden
Volgen
herkennen jullie dit dames?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Tamara1708
5 dagen geleden
Heb het ook gehad , bij mij was het toen helaas wel mis , maar hoor wel dat het vaker gebeurd dat ze verkeerd inschatten en dat het gewoon nog te vroeg is .. hoop dat je snel goed bericht hebt 😘 succes 😉
  • Rapporteren
Melissafox
5 dagen geleden
Ik heb hetzelfde gehad, moet 10 augustus terugkomen voor een echo, ze zeiden ook dat het of te vroeg was of een miskraam word.. ben heel erg benieuwd, sterkte!
  • Rapporteren
Amaya1207
5 dagen geleden
Reactie op Melissafox
Ik heb hetzelfde gehad, moet 10 augustus terugkomen voor een echo, ze zeiden ook dat het of te vroeg was of een miskraam word.. ben heel erg benieuwd, sterkte!
pff echt naar.. hopelijk is het voor ons beiden allebei goed.. ik vond het raar dat er dan wel een vruchtzakje was.
  • Rapporteren
rena
5 dagen geleden
Ik had het vandaag ook... wel een dooierzakje te zien maar wat er voor de rest zat had ze nog niet eerder gezien en idd ook geen baby te zien. kon of vroeg zijn of het is niet goed.. moet van de week naar de gynaecoloog in het ziekenhuis dus weet precies wat je doormaakt.. erg onzeker allemaal hè..
  • Rapporteren
Ashb88
5 dagen geleden
Ik heb dat aan t begin van dit jaar gehad. Hij bleef helaas leeg. Ik had ovulatietesten gebruikt dus ik wist wel zeker dat ik niet korter zwanger kon zijn. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
  • Rapporteren
Jnn
5 dagen geleden
Mijn eerste echo was ook te vroeg (5 weken), en alleen het vruchtzakje te zien..heb 2 weken erna een echo gehad (7 weken) , waar alles goed uitzag en zelfs een hartje gehoord.. Het kan zin dat de innesteling langer heeft geduurd.. Ben nu inmiddels bijna 9 weken zwanger :).. Ik hoop dat dit bericht je een beetje kan geruststellen..
  • Rapporteren
Amaya1207
5 dagen geleden
Reactie op Jnn
Mijn eerste echo was ook te vroeg (5 weken), en alleen het vruchtzakje te zien..heb 2 weken erna een echo gehad (7 weken) , waar alles goed uitzag en zelfs een hartje gehoord.. Het kan zin dat de innesteling langer heeft geduurd.. Ben nu inmiddels bijna 9 weken zwanger :).. Ik hoop dat dit bericht je een beetje kan geruststellen..
Ja ik had eerst ook verkeerd berekend, dan zou ik nu pas 6 weken moeten zijn denk ik, maar ik weet wel 2 weken terug ongeveer had ik een beetje bloed tijdens gemeenschap maar daarna was het weg ook met plassen niks.. misschien was dat innestelingsbloed ofzo? of zou dat niet kunnen.. Ik maak me zelf echt gek ik denk ergens dat de echo te vroeg was.. maar misschien ook niet 😕
  • Rapporteren