38 Reacties

vor 3 Jahren

Jeetje wat balen... Snap t helemaal... Kleine tip: blijf bij 1 merk test... Ik testte met de één namelijk positief en de ander negatief...

vor 3 Jahren

Heb je al een test gedaan waar duidelijk op staat zwanger of niet zwanger je hebt ze ook met week indicaties

vor 3 Jahren

Heb je foto's van de testjes? Wellicht heb je hele lage HCG waarde? Je temperatuur zou nu dan wel eens mogen zakken lijkt me....

vor 3 Jahren

Temperatuur, de dip van 1 dag vorige week was precies tijdens de instelling. Heel duidelijk te zien dat de temp voor mijn eisprong lager is dan de periode daarna.

vor 3 Jahren

De test van donderdag, vroege van de Kruidvat

vor 3 Jahren

Heb je foto van test? Ik zou eens testen met een clearblue test... Gewoon zwanger of niet.. Kan zijn dat je hcg nog te laag is

vor 3 Jahren

Heb je al een test gedaan waar duidelijk op staat zwanger of niet zwanger j ...
Nee die heb ik nog niet gedaan. Heb het gevoel dat die dan al helemaal niet positief uitslaan. Heb begrepen dat die minder gevoel zijn.

vor 3 Jahren

De test van donderdag, vroege van de Kruidvat
Ja ik zie wel een streepje..

vor 3 Jahren

Ah wat verwarrend voor je... Ik vind die van de Kruidvat er wel positief uit zien! :) Zou je misschien te weinig HCG aanmaken?

vor 3 Jahren

De test van donderdag, vroege van de Kruidvat
Ik zie ook een lichtstreepje. Ik gebruik altijd de testen van het kruidvat huismerk 2 voor €5,-. Die komen overal het beste uit de test!

vor 3 Jahren

Nee die heb ik nog niet gedaan. Heb het gevoel dat die dan al helemaal niet ...
Ik heb je test net gezien heb dit zelfde probleem gehad bij mijn eerste en heb toen 2 dagen gewacht en toen clearblue gedaan want werd gek van het streepje zie ik hem nou wel of niet

vor 3 Jahren

Ik heb verschillende testen gedaan. Clearblue was erg licht! action test was eerst niks op te zien. Die van vanmorgen was ook een heel licht streepje. Clearblue digitaal gaf wel gelijk aan 1-2 zwanger :) dus misschien die maar is proberen?

vor 3 Jahren

De test van donderdag, vroege van de Kruidvat
Ik zie wel een streepje

vor 3 Jahren

Ah wat verwarrend voor je... Ik vind die van de Kruidvat er wel positief ui ...
Ik bedoel natuurlijk: ‘nog weinig’ in plaats van ‘te weinig’. Dat HCG nog verder op gang moet komen? :)

vor 3 Jahren

Dank voor alle lieve reacties! Ik ga morgenochtend denk ik een kruidvat test doen, dezelfde als donderdag. Als dat nog geen duidelijkheid geeft, denk ik dat de HA bellen wel zo verstandig is 🤔

vor 3 Jahren

Dank voor alle lieve reacties! Ik ga morgenochtend denk ik een kruidvat tes ...
Veel geluk morgenochtend, we duimen allemaal voor je 🤞😘

vor 3 Jahren

Temperatuur, de dip van 1 dag vorige week was precies tijdens de instelling ...
Een temperatuur is ook maar een indicatie. Maar Volgens mij moet t bij een zwangerschap wel hoger stijgen dan normaal voor de 2e helft... die test daar zie ik wel een streepje op.. dus wel rare dingen allemaal bij elkaar 🤷‍♀️

vor 3 Jahren

Ik zou een clear bleu weken indicator test halen. Wij ook drie dagen in twijfel gezeten. Steeds heel licht getest (was al 2 dagen over tijd bij eerste keer testen) en uiteindelijk toch een wekenindicator gehaald die gaf toch echt veel meer duidelijkheid hoor. met de “ gewone standaard clear bleu test testte ik ook heel licht. Waarom jezelf gek maken wanneer je het woordelijk op een schermpje kunt zien, drong hier veel beter door toen er daadwerkelijk zwanger op het schermpje stond.

vor 3 Jahren

Dank voor alle lieve reacties! Ik ga morgenochtend denk ik een kruidvat tes ...
Inderdaad eens bloed laten trekken bij ha. Heb je direct uitsluitsel.

vor 3 Jahren

Even de huisarts bellen voor een bloed test!