6 Reacties

5 jaar geleden

Hier een ras echte Fries. Met regelmaat wad gelopen. Hou rekening met hoog tij, wadlopen is echt geen 15 km lopen zoals je over een verharde weg doet..馃檲 Vaak ga je flinke stukken door het slik (diepe modder) of lange stukken door diep water (soms tot de borst). Dit maakt het best zwaar. Ik weet niet hoe jij je voelt natuurlijk, zoals ik mij nu voel zou ik absoluut niet gaan wadlopen.. 馃檲

5 jaar geleden

Hier een ras echte Fries. Met regelmaat wad gelopen. Hou rekening met hoog ...
Hier ook een echt fries. Indd wat chantal zegt. Het is behoorlijk zwaar.

5 jaar geleden

En niet om je te ontmoedigen. Maar als je eenmaal een paar km op weg bent, en je wordt moe of misselijk of voelt je ellendig kan je niet terug. Je moet de tocht dan helemaal aflopen ivm het water getij

5 jaar geleden

Ik heb recent ook wadgelopen. Achteraf gezien was ik toen net zwanger, maar wist ik nog niet. Ik vond het behoorlijk pittig, terwijl ik best sportief ben en idd prima 15km kan lopen. Ik ben nu 9+6 en zou er echt niet aan moeten denken. Vooral ook omdat het stukken best wel glibberig is (en idd dikke modder) en ik bang zou zijn om te vallen. Succes met je overweging!

5 jaar geleden

Ik zou gewoon gaan, maar heb ook weinig last van moeheid of misselijkheid. Zou er eerlijk gezegd niet eens over nagedacht hebben 馃 Ik ben ongeveer even ver en merk nog niet dat ik dingen op sportief vlak minder goed kan dan daarvoor. Bovendien zit de baby nog achter je schaakbord, dus al zou je vallen dan kan er niets gebeuren met je baby.

5 jaar geleden

Respect! Ik heb zon last van vermoeidheid dat traplopen al een opgave is laat staan wadlopen. Als het goed voelt gewoon doen!