Waleda zwangerschapsolie

marria
4 maanden geleden
Volgen
Hi dames, Iemand hier ervaring met Waleda zwangerschapsolie om striemen te voorkomen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
judithmess
4 maanden geleden
Ik wissel af tussen Mustela bio olie tegen striemen en Weleda, heel aangenaam en je huid is zijdezacht!
  • Rapporteren
Ml1
4 maanden geleden
In mijn eerste zwangerschap vanaf het begin gebruikt. Ik heb er geen extra striemen aan overgehouden. Of het daardoor komt weet ik niet, maar ik vond het wel fijn spul
  • Rapporteren
Marlor
4 maanden geleden
Striemen zijn niet te voorkomen helaas. Creme en olie helpen alleen wellicht erna voor betere littekenweefsel ervan.
  • Rapporteren
Cobiieee
4 maanden geleden
Ik heb geen striemen van mijn zoontjes zwangerschap hoop dit keer ook niet maar ik heb wel eens gehoord dat je ze niet kan voorkomen als je ze krijgt krijg je ze al smeer je je een hoedje. Vriendin van me heeft het wel en heeft ook heel goed gesmeerd. Ik heb verschillende soorten gesmeerd vond het sowieso gewoon fijn om te doen.
  • Rapporteren
Anonienke
4 maanden geleden
Veel goed over weleda gehoord. Maandag via amazon (prime) besteld en was dinsdag binnen. 13 euro. Gratis verzenden.
  • Rapporteren
Kim-claudia
4 maanden geleden
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap Huile Tonic van Clarins gebruikt en heb geen enkele striem. Heb die gekozen omdat hij volledig plantaardig is en niet getest op dieren.
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
4 maanden geleden
Als het in je genen zit om striemen te krijgen, kun je smeren tot je een ons weegt.. je krijgt ze toch wel😅 Het kan wel lekker zijn, maar voor striemen hoef je het niet te doen
  • Rapporteren
Kim1981b
4 maanden geleden
Smeren heeft geen enkel nut. Het ontstaat pas na je zwangerschap als je huid weer terug naar normale omvang gaat. Dan pas krijg je striemen. Je hebt er aanleg voor of niet. Smeren is fijn maar heeft 0 functie. Evt na zwangerschap bio oil om striemen te verlichten.
  • Rapporteren
Marilyn2
4 maanden geleden
Ik heb mijn vorige zwangerschap vanaf 8 weken 3x dgs gesmeerd met bio oil en ander oliën gezien mijn moeder ook veel striemen heeft... helaas... heeft helemaal niets gedaan want ik heb erg veel striemen gekregen. Hoop dat het deze zwangerschap niet erger wordt...
  • Rapporteren
1-Willeke
4 maanden geleden
Ik kreeg allemaal bultjes van Waleda.. ben met die gestopt. Ik heb last van zwamgerschapsjeuk dus ik van het weekend bio oil proberen.
  • Rapporteren
ninaolivia
4 maanden geleden
Ik heb met Zwitsal mama buikbalsem gedaan vorige zwangerschap en geen striae of iets aan overgehouden. Ik had een giga buik trouwens. Wel denk ik dat het meestal genetisch bepaald is of je wel of niet striae of extra cellulitis krijgt..
  • Rapporteren
joyceg123
4 maanden geleden
1 tip! Maak je er niet te druk om.. je kan gaan smeren maar als je aanleg hebt dan voorkom je het zeker niet. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap tot ong 37 weken geen striemen gekregen en daarna kwamen ze! Niets aan tegen te houden
  • Rapporteren
Margreetjes
4 maanden geleden
Ik zat op mn 14de al onder de striae op mn borsten en bovenbenen. Ook toen hielp smeren niks. Is (het blauwe)nu na 22 jaar helemaal weggetrokken. Ik verwacht dat mijn buik straks ook onder de striae komt te zitten. Ach so be it ! Ik krijg er wat moois voor terug!
  • Rapporteren