23 Reacties

5 jaar geleden

Dankje voor de tip 👍

5 jaar geleden

Ja heb net toevallig ook geshopt bij wehkamp. 🤗

5 jaar geleden

Ik had hier ook half Meyco leeggeshopt. Die emerald green wieg- en ledikantlakens en dekens zijn zooo leuk! En de voetenzak 😍

5 jaar geleden

Reactie op Nadia88

Ik had hier ook half Meyco leeggeshopt. Die emerald green wieg- en ledikant ...
Ja zoveel leuke dingen 😍 Ik heb ook een voetenzak besteld! Wij zijn voor de camel/aardetinten gegaan maar die emerald green is inderdaad ook heel mooi!

5 jaar geleden

Zo balen, heb echt 1,5 week de dekens van Meyco ergens anders besteld 😂 wel met 15% korting maar toch.

5 jaar geleden

Super leuk, heb een boxkleed en wieg-deken besteld. €34,- totaal.

5 jaar geleden

Helaas... Alle camel gekleurde doen niet mee 😅

5 jaar geleden

Ik had ook mijn winkelmandje flink gevuld om er daarna achter te komen dat bijna alles wat ik had niet meedoet met de actie😂

5 jaar geleden

Ja bedankt, nu ben ik 200 euro armer 😂

5 jaar geleden

Ik had ook mijn winkelmandje flink gevuld om er daarna achter te komen dat ...
Dat had ik ook. Alle mooie kleuren zoals camel deden niet mee. Lijkt wel alsof ze de kleuren die eruit gaan in de sale hebben gedaan.🤣 Meyco heeft nu twee gave nieuwe kleuren honey mustard en een panter print met bruin/camel/rood. Zo pretty die laatste😍

5 jaar geleden

Ik had ook mijn winkelmandje flink gevuld om er daarna achter te komen dat ...
Haha, aanvankelijk same here, maar toen voor emerald green en okergeel gegaan. Ook leuk voor jungle kamer 😍

5 jaar geleden

Reactie op Vida

Dat had ik ook. Alle mooie kleuren zoals camel deden niet mee. Lijkt wel al ...
Dan ben ik denk ik net op tijd geweest met de laatste dingen in camel die er nog wel waren 😬

5 jaar geleden

Super blij met je tip. Ik wilde al een tijdje een voetenzak en hierdoor vandaag meteen geslaagd !En een lekkere deken voor in het ledikant erbij :)

5 jaar geleden

Ik heb zondag ook vanalles besteld. Voornamelijk in camel/okergeel. Komt vandaag binnen. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op derrie

Ja bedankt, nu ben ik 200 euro armer 😂
Ik ook🙈

5 jaar geleden

Oeps 150 euro armer! Kan wel de tip geven om je factuur te checken, bij mij was de korting niet helemaal goed verrekend ;)

5 jaar geleden

Ik heb mijn bestelling binnen! Had oa hydrofiel doeken besteld. Nu onder de euro per stuk door de aanbieding! Echt fijn, verder 2 boxkleden en een draagzak. Heb de kwaliteit nog niet kunnen bekijken maar het ziet er goed uit 👍

5 jaar geleden

Sorry dames dat jullie nu allemaal arm zijn 😂 Maar bekijk het positief; anders was je het dubbele kwijt geweest 😉

5 jaar geleden

Reactie op Moontje29

Super blij met je tip. Ik wilde al een tijdje een voetenzak en hierdoor van ...
Mag ik vragen of je het verkleinstuk bij het gebruik van een voetenzak in de maxi cosi kan/moet laten zitten?

5 jaar geleden

Er staan weer nieuwe kleuren online 🥳