25 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Adventkalender

Ik ga het vandaag aan mijn beste vriendin vertellen. Ze gaat binnenkort een ...
Lastig! Ik zou misschien iets geven voor in het koffertje, een extra presentje om toch ook deze zwangerschap te vieren

3 jaar geleden

Ik krijg 24 juli een echo, als alles er goed uit ziet gaan we het de ouders vertellen. De rest van de wereld na de 12 weken. Ik heb in april een miskraam gehad, dus dan is steun wel fijn, mocht het weer misgaan.

3 jaar geleden

De 25e vertellen we het omdat de familie dan bij elkaar is. Mijn familie woont niet in de buurt dus is een mooie gelegenheid. Ik ben dan 7+3. Eigenlijk hadden we pas de 27e de eerste echo, maar ik heb nog een keer gebeld en nu kunnen we de 23e al terecht. Vind het toch wel fijn om zeker te weten dat het hartje klopt voordat we het vertellen. Vrienden zullen waarschijnlijk dan snel volgen. Werk wacht ik nog even mee tot na de 12 weken

3 jaar geleden

Hi dames! Ik heb op etsy een truitje besteld voor mijn chihuahua waar de tekst "big sister" dat op d'r botst kant zal staan. Ze zal dus eerst opgetild moeten worden door iemand om het te ontdekken. Ik ben nu ongeveer 4+4 en de eerste echo op 13 augustus. We proberen het vol te houden niks te zeggen tot 12/13 weken.. Het is onze eerste zwangerschap dus ik weet niet wanneer mijn buik echt zichtbaar wordt. Gefeliciteerd iedereen! =)