29 Reacties

3 jaar geleden

Nadat ik een positieve test in handen had, heb ik meteen de volgende dag een afspraak gemaakt 😘

3 jaar geleden

Ik heb gelijk een afspraak gemaakt, maar dat is ook omdat die verloskundige niet teveel dames aan neemt ( het is een kleine praktijk) we hebben 28 juli de eerste echo, ik ben dan als het goed is 9 weken zwanger😊

3 jaar geleden

Ik heb ook gelijk gebeld. Je belt denk ik nooit te vroeg, gewoon doen hoor!!

3 jaar geleden

2 dagen nadat ik het wist heb ik gebeld. Toen was ik 4+3. Ook vanwege pijn gebeld en toen meteen een afspraak kunnen maken. Gewoon doen dus 😉

3 jaar geleden

Ik had vrijdagavond een positieve test, en maandag ochtend gelijk gebeld. Dan is de afspraak niet gelijk (die is bij mij rond de 8 weken), maar is het wel vast gepland en ook makkelijker te bellen als er tussendoor al wat is of als ik vragen heb want dan ben ik al aangemeld.

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties, hier kun je online een intakeformulier invullen. Dat maar gedaan.. Binnen 2 dagen nemen ze contact op :)

3 jaar geleden

Ik heb ook 1 of 2 dagen na een positieve test de verloskundige opgebeld. Vind het zelf een prettig idee om alvast geregeld te hebben.🍀

3 jaar geleden

Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb vandaag een afspraak gemaakt voor over 2 weken 😊

3 jaar geleden

Meteen bij positive test aangemeld. Werd de volgende dag meteen gebeld voor een afspraak voor 8+

3 jaar geleden

Vandaag. Ben nu pas 3+5, weet niet wat normaal is met aanmelden. Heb morgen een telefonische afspraak gepland staan.

3 jaar geleden

Ik heb gebeld toen ik 5 + 1 was. Ze maken een afspraak tussen de 8 en 11 weken.

3 jaar geleden

Positieve test en aangemeld 😊

3 jaar geleden

Reactie op Leentje2021

Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb vandaag een afspraak gemaakt voor over ...
Dit wil ik ook doen. Over een 1.5 week nog een keer testen en dan aanmelden

3 jaar geleden

Meteen bij positieve test! Was bij 4+5!

3 jaar geleden

Eerste telefoontjes zijn naar een verloskundige (of de poli als je via het ziekenhuis zwanger bent geworden) en de huisarts voor als je medicatie nodig hebt, dan mag je niet alles meer. Zelf heb ik ook moeders voor moeders gelijk gebeld, omdat ik het ontzettend steun wat ze doen.

3 jaar geleden

Ik heb me 2 dagen na een positieve test aangemeld bij 4+2 👍

3 jaar geleden

Reactie op marloesK85

Eerste telefoontjes zijn naar een verloskundige (of de poli als je via het ...
Opzich weet ik wel waar de eerste telefoontjes enzo naartoe moeten hoor.. :) dit is m'n 4e zwangerschap. Maar ik ben elke x zo aan het twijfelen wanneer te bellen.. Vooral door 2 eerdere miskramen.. Ik wil denkbik niet te vroeg juichen ofzo.. Voor m'n gevoel maakt 't inschrijven bij de vk 't officieel dat ik zwanger ben. En dat ben ik ook, maar 't is nog zo pril enzo 🙈 haha.. 't zal een dingetje van mij zijn! 🤣

3 jaar geleden

Ik heb donderdag 9 juni een positieve test gehad en heb me vandaag aangemeld. Zwanger van de 1ste en weet totaal niet hoe nu verder.

3 jaar geleden

Ik heb me aangemeld toen ik 7 weken was. In het verleden verschillende (vroege) mk gehad en die eerste weken heb ik echt last van struisvogelpolitiek. Eerst die eerste weken maar eens goed doorkomen...

3 jaar geleden

En dag na mijn positieve test heb ik me aangemeld😅