29 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op GK🤰🏻

Ik heb donderdag 9 juni een positieve test gehad en heb me vandaag aangemel ...
Bij mij is het ook de eerste. Ik kreeg met de afspraakbevestiging best wel wat informatie van de vk opgestuurd. Verder is het vooral gewoon wachten, foliumzuur en vitamine D slikken en je eten aanpassen. Als je medicijnen gebruikt is het belangrijk om met huisarts te overleggen of dat nog mag. En nu rustig laten bezinken dat je zwanger bent en 8 maanden wachten 😉

3 jaar geleden

Reactie op WaitingForOurBaby

Bij mij is het ook de eerste. Ik kreeg met de afspraakbevestiging best wel ...
Ik heb me dus gisteren aangemeld maar nog niks gehoord. Weet je wanneer je al voor een echo mag?

3 jaar geleden

Reactie op GK🤰🏻

Ik heb me dus gisteren aangemeld maar nog niks gehoord. Weet je wanneer je ...
Ik had me via formulier op de website aangemeld en 2 dagen later belden ze om afspraken te maken. Toen kon ik gelijk vragen stellen en kreeg daarna die email. Ik mag 31 juli voor de vitaliteitsecho en dan 25 augustus voor de termijnecho (bij 11w) 😊

3 jaar geleden

Gelijk na de test had ik opgebeld en me aangemeld. Direct een afspraak voor eerste echo ingepland.

3 jaar geleden

Ik heb mezelf gister online aangemeld bij verloskundige praktijk. maar ik wil ze ook optijd bellen om alvast een afspraak te maken voor de 8 weken echo.

3 jaar geleden

Ik ben zojuist gebeld. 6 augustus heb ik een vroege echo, 27 augustus intake gesprek en vlak daarna de termijnecho. 🥰 Ik vind het zo spannend weer allemaal...

3 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 5 weken en heb me van 't weekend ingeschreven via de website. Ik ben gisteren gebeld voor de intake en eerste echo. Bij de verloskundige praktijk waar ik naartoe ga maken ze de eerste echo altijd rond 10 weken en niet eerder. Je kunt dus denk ik wel gewoon bellen/aanmelden en dan hoor je het wel. 😊

3 jaar geleden

Reactie op pukje

Ik ben vandaag precies 5 weken en heb me van 't weekend ingeschreven via de ...
Hier doen ze dat wel.. Sowieso als daar reden voor is. Dit is mijn 4e zwangerschap en ik heb tot nu toe nog niet een normale zwangerschap gehad. 2 miskramen en een tweelingzwangerschap.. Vandaar dat ik er zelf niet om hoefde te vragen 🙈