47 Reacties
5 jaar geleden
Wij zijn net verhuisd en hoeven dus niet meer te schilderen ofzo in de babykamer. Ook heb ik al een bedje en een commode 🙈
De rest moet nog en ik ben me heeel erg aan het in houden om niet alles al gelijk te kopen.
Ik vind het zo leuk om daar mee bezig te zijn, maar ben ook pas 13 weken, dus probeer de rest nog een beetje uit te stellen.
Al hoewel ik het ook niet uit sluit dat over 2 weken zomaar alles ineens klaar is 😂
5 jaar geleden
Bij m'n dochter hadden we de babykamer met 16 weken al klaar en zelfs al een kinderwagen uitgezocht.
Gewoon doen wat goed voelt. Logisch dat je enthousiast bent.
Bij deze zwangerschap, nu 9 weken, zijn wij ook nu al aan het kijken voor meubeltjes en aan het zorgen dat m'n dochter een andere kamer krijgt. Liever te vroeg dan te laat 😇
5 jaar geleden
Het is idd vroeg maar wat maakt het uit? Beter te vroeg dan te laat...
Hier zwanger vd derde en we hadden het kamertje al verkocht. Zagen op marktplaats een soortgelijk kamertje dat er nog super uit zag en niet duur dus ook alvast aangeschaft. Volgende week ophalen. We gaan in november verbouwen dus zullen daarna de kamer pas echt in orde maken maar het idee om de spullen in huis te hebben is altijd fijn naarmate de zwangerschap vordert. Ik ben nu 13 weken.
Bij de eerste waren we overigens ook snel
We gingen op tijd op zoek naar de babykamer ivm levertijden en mochten hem gelijk meenemen.. toen kon mijn man ook niet meer wachten. Denk dat we toen rond de 15/16 weken waren.
5 jaar geleden
Wij doen de kamer na 20 weken. Spullen kun je weg doen, een kamertje zit je mee. Als het toch niet goed gaat zou het moeilijk zijn het kamertje weer te veranderen. Natuurlijk kan er na 20 weken ook wel wat gebeuren maar de kans wordt dan wel steeds kleiner en je moet toch een keer beginnen
5 jaar geleden
Bij ons zoontje stond ik 2 dagen voor ik werd ingeleid nog de muurstickers op de muur te plakken 😂 de meubels hadden vertraging en daardoor was het kamertje vrij laat klaar. Nu moet eerst het hok leeg voordat er überhaupt een kamer van gemaakt kan worden, maar mijn vriend heeft nog niet echt haast of zo 🙈
VRIEND
5 jaar geleden
Wij krijgen de sleutel van onze nieuwe woning als ik ruim 17 weken ben, dus ik denk dat we dan ook maar gelijk gaan verven enzo. Zal niet gelijk onze prioriteit hebben denk ik.
5 jaar geleden
Met mijn eerste was ik binnen 24 weken helemaal klaar, de 2e en 3e schoven gewoon door!
De 4e krijgt geen eigen kamertje (wel de mogelijkheid maar dan moeten we onze kleerkasten verplaatsen)
Dus die krijgt een hoekje op onze kamer gezien die toch eerst in de co-sleeper gaat slapen!
5 jaar geleden
Reactie op baby3opkomst
Wij verhuizen rond 30 weken 😅 Dus daarna!
Hier ook zoiets, eigen huis wordt verhuurd omdat ik voor een jaar in luik zit voor het werk. We verhuizen terug in December.(ben dan 28w) Hopelijk niet teveel schade. En dan kunnen we aan de kinderkamer beginnen.
5 jaar geleden
Wij hadden met week 25 de babykamer klaar bij de eerste. Was eigenlijk alleen een commode. Dat is nu ook een echte speelkamer geworden. De kinderen mogen namelijk tot ze een eigen kamer willem in ons familiebed slapen. Deze wordt komende week geleverd en zal 280x200 zijn❤️nu een 180 bed met een ledikant omgebouwd tot co-sleeper en is echt te klein met een dreumes 😂