53 Reacties

3 jaar geleden

8 weken :)

3 jaar geleden

7+6🥰

3 jaar geleden

7.3

3 jaar geleden

Ik mag volgende week voor het eerst, word mijn 8 weken echo (maar ben bang dat het daadwerkelijk korter is).

3 jaar geleden

Mensen,zoals ik,die al een heke vroege echo hebben is vaak door medische redenen en hoef je niet jaloers op te zijn. In Nederland krijg je in principe maar een paar echo's als er geen redenen voor meer zijn. Mijn eerste had ik nog voor de6weken ,daarop was alleen vruchtzakje met vruchtje te zien. Daar Wordt je ook niet blij van,week in spanning gezeten.

3 jaar geleden

Ik heb vorige week 1 gehad met 4 weken omdat ze niet wisten of ik 4 of 8 weken zwanger was. Mijn volgende is met 7 weken.

3 jaar geleden

Mijn eerste echo is morgen, op 6,5 week.

3 jaar geleden

Waarom moet ik zo langgg wachten :(

3 jaar geleden

Ik krijg de eerste met 8 weken en de termijn echo is ook al gepland.

3 jaar geleden

Ik mag morgen voor de eerste echo met 7 +6 🥰. Ben heel erg benieuwd 🤗

3 jaar geleden

Met 8 weken.. En ga ook echt niet langer wachten

3 jaar geleden

6.5 wkn. Medische reden

3 jaar geleden

Bij ons wordt het standaard met 8 weken gedaan na het intakegesprek om te kijken of het hartje klopt.

3 jaar geleden

Zijn jullie vroege echo’s inwendig of uitwendig? Mijn praktijk raadt het af omdat het risico’s zou hebben voor de baby

3 jaar geleden

Ik heb een vroege echo die word met 7 weken gedaan. Hier moet je wel zelf voor betalen. En dan met 11 weken is de termijnecho.

3 jaar geleden

Reactie op ruy

Waarom moet ik zo langgg wachten :(
Misschien dat dit verschilt per praktijk ?

3 jaar geleden

Reactie op priiscillaa

Misschien dat dit verschilt per praktijk ?
Ze bieden wel een vroege echo aan maar raden dit af.. ik heb er vanaf gezien om niet onnodig risico’s te nemen maar ik lees hier dat iedereen al heel snel een echo gepland hebben staan...

3 jaar geleden

7+1 Omdat ik best wel heftige pijn heb, krijg ik een inwendige echo. Vooral om me gerustgesteld te voelen. Nog 2 dagen wachten 😁😁

3 jaar geleden

Wij hebben volgende week in week 9 (8+zo je wilt) de eerste echo

3 jaar geleden

Hier ook pas rond 11 weken hoor, als je eerder wil kan dat prima maar dan is het op eigen kosten.