3 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben zijn werkbank met gereedschap in zijn kamer staan en in de la van zijn kledingkast auto’s. Hij speelt er s’nachts niet mee maar s’morgens als hij wakker word en het is een redelijke tijd om uit bed te gaan mag hij spelen en dat doet hij ook wel maar we hebben ook een doos met speelgoed in onze slaapkamer staan en dat vind hij ook wel gezellig om dan bij ons te spelen maar ik vind het fijn dat hij boven ook een plek heeft om te spelen als ik douche of schoonmaak boven. Zodra hij zindelijk is wil ik de comode weg en een andere kleding kast en een klein kastje om meer speelgoed in zijn kamer te zetten.

2 maanden geleden

onze zoon ging voor zijn kinderkamer naar een andere kamer. we hadden al een paar maanden de nieuwe kamer helemaal geschilderd en alle meubels in elkaar gezet. wij hebben boekjes en wat speelgoed in zijn nieuwe kamer. hij vond het heel lang leuk om wel in die kamer te spelen, maar niet te slapen. uiteindelijk zei hij zelf dat hij graag in zijn nieuwe kamer wilde slapen. de eerste keer vond hij het heel spannend dat hij een pyama aan kreeg ipv een slaapzak en toen ging het slapen daar niet door. Vanaf de 2e dag vond hij het helemaal leuk en goed om daar te slapen. wanneer onze zoon sochtends wakker wordt, blijft hij gewoon in zijn bed liggen en dan roept hij ons. hij gaat dus niet zelf spelen of boekjes lezen. we hebben ook een bank in die kamer en dat is fijn om op te klimmen en op te spelen en ook om daar de boekjes te lezen

2 maanden geleden

onze dochter heeft een nieuwe en grote kamer gekregen, omdat haar broertje de babykamer nodig had. ze heeft van Smastad een bureau en speelgoedkist en daar speelt ze graag als ik boven bezig ben. Ze is er in al die tijd misschien 5x geweest en dat was in een week dat ze ook overdag slecht sliep. we hebben haar geleerd dat ze in bed moet blijven en roepen of ze eruit mag. tegenwoordig gebeurd dat niet meer want ze wordt pas wakker als wij met de dag beginnen. ze krijgt nog wel een slaaptrainer wekker, zodat als ze wakker is niet meer hoeft te roepen.