29 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben vorige week begonnen, met beide. Sinds vannacht wat meer menstruatiekrampen. Ik zou het gewoon al drinken, maar weet niet of het werkt. Proberen kan altijd toch?
En het zou de weeen ook minder pijnlijk maken, heb ik gelezen.
5 jaar geleden
Reactie op Anonv
Volgens mij is vrouwenmantel voor na je zwangerschap om te herstellen. Ik b ...
Ja klopt maar las dat het ook zou helpen voor samentrekken baarmoeder en dat sommige vrouwen het daarom drinken net voor of tijdens de bevalling 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Ik ben vorige week begonnen, met beide. Sinds vannacht wat meer menstruatie ...
Ja daarom ik las het ook maat even checken of er ervaringen waren. Hoeveel drink je ervan??
5 jaar geleden
3 glazen per dag, in overleg afgesproken met verloskundige.
En dan een mix van beiden?
5 jaar geleden
Ja pak meestal 2 van frambozenblad en 1 glas vrouwenmantel.
5 jaar geleden
Ik maak er geen mixje van, ik drink ze wel apart
5 jaar geleden
Ja pak meestal 2 van frambozenblad en 1 glas vrouwenmantel.
Dank je wel. Ga ik er vandaag mee starten 🙌🏼
5 jaar geleden
Ik drink ook beide! Vaak 4/5 kopjes ofzo per dag, beetje om en om. Merk niet echt verschil. Drink het nu 4 dagen ongeveer! Vandaag precies 40 weken zwanger. Verloskundige weet dat ik het drink maar we hebben het niet gehad over de hoeveel je zou ‘mogen’. Het zijn kruiden dus ik denk niet dat je echt te veel kan nemen. Maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
5 jaar geleden
In principe mag je al bevallen dus je kan gewoon starten met die thee, denk ik? Ik heb de vrouwenmantelthee nu 2 dagen in huis maar ben nog niet gestart (ben wel al 38+3 vandaag). Overigens lees ik wel dat het vooral de bevalling vergemakkelijkt en niet zozeer echt de bevalling op gang brengt... maar whatever, alles wat helpt, is meegenomen 🤪
5 jaar geleden
Wil je niet uit je droom helpen, maar geen enkele thee of ‘wondermiddel’ zal je bevalling eerder opwekken.
5 jaar geleden
Reactie op Rebecca-1994
Wil je niet uit je droom helpen, maar geen enkele thee of ‘wondermiddel’ za ...
Oh nee daar ben ik mij zeker bewust van. Het komt wanneer het komt nietwaar 😊 Maar niet geschoten is altijd mis. En zal vast andere voordelen hebben. Sws word ik ingeleid donderdag en kan ik de kleine 💙 eindelijk ontmoeten 🥰
5 jaar geleden
Reactie op Me86
In principe mag je al bevallen dus je kan gewoon starten met die thee, denk ...
Precies!
5 jaar geleden
Ik ben 39+3 en zaterdag begonnen met frambozenbladthee. 3 kopjes per dag.
5 jaar geleden
Oh nee daar ben ik mij zeker bewust van. Het komt wanneer het komt nietwaar ...
Spannend! Succes alvast 😄
5 jaar geleden
Ik drink nu al bijna 2 weken beide thees. Ik doe ze samen in een zakje en drink 3 kopjes per dag. Ik merk geen verschil. Voel mij goed, weinig klachten.
Ik doe daarnaast ook sinds vrijdag tepelstimulatie en dit voel ik echt wel. Sinds gisteren menstruatiekrampen. Morgen 39 weken.