14 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik Ariel color.

4 jaar geleden

Wij gebruiken blauwe biotex voor de voorwas op 40 graden en dan een hoofwas op 60 graden met bonux. Deden liefst de bio van Albert Heijn, maar zij hebben die uit hun assortiment gehaald.

4 jaar geleden

Ik gebruik een eco egg, ook voor mn normale was trouwens. Maakt echt goed schoon. Je was ruikt daarna alleen niet naar wasmiddel, maar hoeft ook niet voor mij, is alleen maar parfum

4 jaar geleden

Van de Billenboetiek begreep ik dat ecowasmiddel niet goed genoeg schoonmaakt voor wasbare luiers. Dat is natuurlijk heel jammer, maar 'gewoon' waspoeder voor de gekleurde was zou het beste werken.

4 jaar geleden

Voorwas: Biotex blauw, hoofdwas de Formil Colour van Lidl; die heeft lage zeepverhouding wat gunstig is. Soms draai ik ook wel eens een extra spoelbeurt zodat zeep er weer zoveel mogelijk af is 😊 Ook wel eens een emmertje Bambinex ofzo gekocht (was speciaal voor de Totsbots luiers) maar dat vond ik niet lekker ruiken 😅

4 jaar geleden

Reactie op marloene

Wij gebruiken blauwe biotex voor de voorwas op 40 graden en dan een hoofwas ...
De AH heeft wel een Eco merk nog, Eco puur poeder vind ik erg fijn spul. Eerste kindje dus nog niet getest op de luiers maar het werkt erg goed voor de huidvet en zweet verkleuring op de witte shirts van m’n vriend dus ik heb vertrouwen :) Deze verpakking:

4 jaar geleden

Reactie op Muri16

De AH heeft wel een Eco merk nog, Eco puur poeder vind ik erg fijn spul. Ee ...
Witte was poeder wordt voor de bamboe luiers niet aangeraden, dus ben benieuwd hoe goed AH puur kleur wast?

4 jaar geleden

Reactie op baby3opkomst

Voorwas: Biotex blauw, hoofdwas de Formil Colour van Lidl; die heeft lage z ...
Van Formil wordt her en der gezegd dat dit de luiers sneller laat slijten, merk jij dit?

4 jaar geleden

Ik heb bij kaatje katoen, waar ik ook mijn luiers vandaan heb, potion wasmiddel gekocht. Zowel voor mijn dochter als voor de baby in mijn buik. Ik was er bij mijn dochter altijd heel tevreden over. Ik heb 1x de bubble gum variant geprobeerd, maar ik gebruik voornamelijk de ongeparfumeerde.

4 jaar geleden

Witte was poeder wordt voor de bamboe luiers niet aangeraden, dus ben benie ...
Ik heb tot dusver alleen nog ervaring met de witte. Ben ook benieuwd of iemand anders het al geprobeerd heeft idd :) Anders wordt het binnenkort testen 🧺 ;)

4 jaar geleden

Reactie op Muri16

De AH heeft wel een Eco merk nog, Eco puur poeder vind ik erg fijn spul. Ee ...
Ik heb de eco puur gekocht en de eerste wasjes voor gebruik gedaan. 1e keer met wasmiddel, de andere 3 zonder, zoals erbij beschreven. Ik vond dat de luiers vrij hard waren opgedroogd. Hebben jullie daar ervaring mee? Ik heb ze nog even 5 minuten in de droger gedaan toen waren ze al beetje zachter. Zijn er nog andere tips?

4 jaar geleden

Blijkbaar is voor bamboe waspoeder kleur zonder cellulase het geschiktst. Ah puur eco hoort daar niet bij. Omo, Ariel, Dash en nog wat andere wel.

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben benieuwd hoe de wasbare luiers jullie bevallen en welke jullie gebruiken. Hier super tevreden over de minifit van Popolini met bijbehorende overbroekjes. We zijn bijna toe aan een grotere maat en kan me herinneren dat ik voor de Totsbots bamboozle 2 wilde gaan maar weet de redenatie daarachter niet meer😂 heb tijdens me zwangerschap veel onderzoek gedaan maar ben het helemaal kwijt 🤣 Ook daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en welke luiers jullie gebruiken! Dankbaar als jullie dit willen delen 🤗

4 jaar geleden

Koude voorwas dan 6o graden hygiene programma met Sonnet. Wil graag eco wasmiddel gebruiken..maar las dat Sonett niet wordt aangeraden🙄. Wel het is nu enkel borstvoeding, dat er zo uitwast. dus maak de sonnet nu op. Leuk nog meer mensen met wasbaar! Wij hebben popoloni one size met popo wrap en blumchen prefold met broekjes.