18 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb netzelfde maar ik kreeg gyno-darktarin crème voorgeschreven van mijn gynaecoloog en sinds dien heb ik geen last meer. Je moet het wel voor het slapen inbrengen ik hoop dat deze wel zal helpen

4 jaar geleden
Ik heb ook een capsule gebruikt een hele tijd geleden toen ik hier last van had, ook van Gyno, maar dat was er 1 in plaats van 3 en het was meteen weg, zonder klachten. Dit was de Canesten Gyno en kon ik gewoon bij de apotheek halen. Alleen erop letten dat je het s’avonds inbrengt en zorgen dat het daar binnen een beetje vochtig is, zodat het het beste op kan nemen. Ik weet niet hoe het zit i.c.m. een zwangerschap, zou je even kunnen informeren? 🥰

4 jaar geleden
Reactie op Familie Bernardo
Ik heb netzelfde maar ik kreeg gyno-darktarin crème voorgeschreven van mijn ...

Ah ja ik heb capsules gekregen 3 maad durf het niet goed

4 jaar geleden
Ik heb die in het verleden meermaals gebruikt, nooit met pijn of irritatie. Werkte goed en verlichtte ook snel, ik zou ze gewoon gebruiken als ik jou was!

4 jaar geleden
Reactie op Jamietjee1996
Ah ja ik heb capsules gekregen 3 maad durf het niet goed
Ik ben dinsdag nog bij de gynaecoloog geweest en kreeg die dag nog die voorschrift en dezelfde dag heb ik het nog gebruik ik moet het sowieso 7 - 10 dagen voor het slapen inbrengen de volgende ochtend had ik er geen last meer van. Maar ik snap het wel als je het niet durf maar mss zijn er andere crème die u kunnen helpen maar ik persoonlijk zou niet voor capsule gaan zeker bij zwangerschap mijn maag is daar kei gevoelig voor 😕

4 jaar geleden
Ik ben dinsdag nog bij de gynaecoloog geweest en kreeg die dag nog die voor ...
Ah ja ik ga maandag de huisarts bellen en vragen of ze wat anders voor me hebben
Want deze durf ik idd niet meer in te brengen deze grote dingen haha

4 jaar geleden
Reactie op Jamietjee1996
Ah ja ik ga maandag de huisarts bellen en vragen of ze wat anders voor me h ...
Haha ik durfde eerst ook niet mijn vriend was er heletijd bij maar eenmaal dat je het hebt gedaan zal je sws wel goed voelen en beter slapen :) maar ik wens je nog veel succes en ik hoop voor je dat je iets vind want das idd kei irritant zo jeuk en branderig gevoel.

4 jaar geleden
Haha ik durfde eerst ook niet mijn vriend was er heletijd bij maar eenmaal ...
Bedankt!

4 jaar geleden
Hey! Toevallig gister dezelfde capsules voorgeschreven gekregen. Vond het ook spannend, maar liever van de schimmelinfectie af dan er mee door blijven lopen. Gisteravond meteen gebruikt en vandaag al geen last meer. Nog 2 dagen te gaan. Snap goed dat je het eng vind, maar persoonlijk zou ik het gewoon proberen als je er een reactie op krijgt denk ik dat je daar al snel achter komt toch? Ze zijn veilig te gebruiken bij zwangerschap dus daar hoef je je al geen zorgen over te maken. Ik ben zelf 37+2 weken zwanger. Hoop dat ik je heb kunnen helpen 😊

4 jaar geleden
Reactie op Juutjee
Hey! Toevallig gister dezelfde capsules voorgeschreven gekregen. Vond het o ...
Oke bedankt voor de tip dan toch maar morgen mee beginnen dan hihi

4 jaar geleden
Aan de arts of gyneacoloog gynoxin laten voorschrijven zijn 3 ovules om vaginaal op te steken . Ben je er direct van af ☺️

4 jaar geleden
Reactie op soesie94
Gewoon Canesten gebruiken! Kun je zelf aanschaffen bij de drogist of apothe ...
En dat mag gewoon tijdens de zwangerschap dan? En heb u crème of capsules

4 jaar geleden
Reactie op Jamietjee1996
En dat mag gewoon tijdens de zwangerschap dan? En heb u crème of capsules
Mag allebei en werkt supergoed! Ik ben zelf meer van de crème. Kun je ook nog op je schaamlippen smeren en dat verlicht een beetje.