89 Reacties

3 jaar geleden

Ben vandaag ook 5+6 weken zwanger en heb dezelfde symptomen😀. Ik ben zelf wat geschrokken dat ik echt al iets ‘voel’ in de buik🙊 een krampachtig/ stressy gevoel

3 jaar geleden

Reactie op Uly

Ben vandaag ook 5+6 weken zwanger en heb dezelfde symptomen😀. Ik ben zelf ...
Ja mooi he. Dat heb ik ook. Het is voor ons best snel gegaan. Tweede keer raak. Ik was benieuwd of jullie ook echt beetje die buikkrampen hebben like menstruatie 😅😅. Dat heb ik namelijk bijna elke dag wel even. En nu laatste week wel wat langer 🧐

3 jaar geleden

Reactie op pukje

Ja mooi he. Dat heb ik ook. Het is voor ons best snel gegaan. Tweede keer r ...
Ja helemaal 🙊 Bij ons eerste keer raak dus moet het zelf nog wat beseffen, precies of ik het nog altijd niet kan geloven en ik het gevoel heb dat ik toch nog mijn menstruatie zal krijgen..😀 wanneer heb je de eerste echo?

3 jaar geleden

Ik ben ook volgens eigen berekening 5+4 en heb exact dezelfde 3 symptomen, verder nog nergens last van. Soms raar gevoel in de buik, maar het is nog niet echt heel vervelend of pijnlijk. Af en toe onwerkelijk gevoel echt zwanger te zijn haha

3 jaar geleden

Haai ik ben 4+ Ik heb ook last van krampen alsof ik ongesteld moet worden 😊 gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op Uly

Ja helemaal 🙊 Bij ons eerste keer raak dus moet het zelf nog wat beseffen, ...
Okey precies dat heb ik dus ook. Ik lees natuurlijk op deze website ook dat er veel gebeurt in ons lichaam. Baarmoeder wordt in korte tijd stuk groter en dat kan dan buikkrampen geven. Dus ik ben niet in paniek maar toch ergens denk ik van noooo ik word toch niet “ongesteld”. Ik heb mijn eerste echo 17 aug. Ik ben dan bijna 10 weken. En jij?

3 jaar geleden

Ik ben ook volgens eigen berekening 5+4 en heb exact dezelfde 3 symptomen, ...
Okey, “goed” om te lezen dat ik niet de enige ben. Dan hoort het er echt wel bij 😌. Ja onwerkelijk he, dat heb ik dus ook.

3 jaar geleden

Reactie op kimberley1997

Haai ik ben 4+ Ik heb ook last van krampen alsof ik ongesteld moet worden ...
Jij ook gefeliciteerd 💞 We zijn dus niet de enige zo te lezen, dat is dan wel geruststellend vind ik 😅

3 jaar geleden

Reactie op pukje

Okey precies dat heb ik dus ook. Ik lees natuurlijk op deze website ook dat ...
14 aug en dan ook 10 weken echt🙈 kijk er echt hard naar uit! Hopelijk alles in orde 🤞🏻🤞🏻

3 jaar geleden

Oh ja precies dezelfde klachten! Zeker die buikkrampen, blijft spannend of je niet toch ongesteld wordt he. Zal blij zijn de eerste echo te hebben 14 aug!

3 jaar geleden

Vooral die laatste 2.. Moe merk ik niet echt veel van.. Maar meer omdat ik alleen maar aan het werk ben 😅 en die kramp idd best heftig af en toe. Maakt me wel beetje onzeker ondanks ik vaak lees dat dat erbij hoort. Ik ben 7+weken en maandag eerste echo

3 jaar geleden

Reactie op Uly

14 aug en dan ook 10 weken echt🙈 kijk er echt hard naar uit! Hopelijk alle ...
Ik ook. Heb over 2 weken, ook 2 weken vakantie. En dan die maandag (1e werkdag weer) de echo in de avond. Was eerst alleen aan t aftellen naar de vakantie, nou nu alleen maar naar de 17e haha 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lindsxx

Vooral die laatste 2.. Moe merk ik niet echt veel van.. Maar meer omdat ik ...
Ja mij soms ook dus daarom dacht ik, ik gooi het even in de groep. Maar het zal vast goed komen. Spannend voor jou maandag. Hopelijk is alles goed voor zover 💞

3 jaar geleden

Reactie op Lindsxx

Vooral die laatste 2.. Moe merk ik niet echt veel van.. Maar meer omdat ik ...
Dat heb ik ook inderdaad, misschien als ik over een week vakantie heb dat ik de vermoeidheid meer zal merken.. Fijn dat je niet lang meer hoeft te wachten op de eerste echo!

3 jaar geleden

Exact dezelfde symptomen en ik ben 4+3 weken :)

3 jaar geleden

Reactie op pukje

Ja mij soms ook dus daarom dacht ik, ik gooi het even in de groep. Maar het ...
Ja altijd fijn om te horen dat je niet de enige bent he! 🙊 Ja ik hoop het ook echt! Wist het 3 weken geleden al wanneer ik de echo had.. Dus wachten duurde zo verschrikkelijk lang... En nu is het bijna zover 😍 hoop voor iedereen hier dat het goed gaat komen! En dat we in maart volgend jaar allemaal mogen genieten van die kleine wondertjes 💕

3 jaar geleden

Reactie op LorahG

Dat heb ik ook inderdaad, misschien als ik over een week vakantie heb dat i ...
Ja precies! Ik hoef ook nog maar een weekje te werken en dan 3 weekjes vakantie.. Denk dat het dan wel inslaat allemaal haha🙊 ja heel fijn! Nog 2.5e dag! Aan het aftellen vanaf 3 weken geleden duurde zo lang en nu is het gelukkig bijna zover! Wanneer mag jij voor de echo?

3 jaar geleden

📍Mega moe 📍Gevoelige tepels 📍Buik- en rug pijn (vrij heftige) 📍Af en toe geen eetlust 📍Duizelingen 📍Emotioneel 📍Lastige stoelgang 📍Snel warm Merk dat ik het best wel pittig vind, terwijl ik eigenlijk best wel een stoere vrouw ben, met een hoge pijngrens. Denk dat het wat makkelijker wordt als mensen het weten, hoef ik niet zo stiekem op de wc te creperen 😝 Maaaaaar, vooral heel erg blij en voel dat we heel veel geluk hebben ❤️

3 jaar geleden

Nou ik heb nog niet getest want mijn NOD is 21 of 22 juli. Maar mijn symptomen zijn: grotere/ gespannen/ pijnlijke borsten. Krampjes in de onderbuik+steken erbij. Extreem moe en hoofdpijn laatste 2 dagen ineens... Dus ergens heb ik goede hoop maar ik wacht netjes tot mn nod met testen

3 jaar geleden

Ik had van de week onder de douche zo een pijnaanval in m'n rug en buik en die was zo heftig, dacht echt dat m'n baarmoeder er uitviel ofzo, zo een rare pijn.