89 Reacties

3 jaar geleden

5 weken zwanger en echt suuuuuuuper moe 💤

3 jaar geleden

Hoi allemaal. Maandag 5 weken. Moe, vlagen misselijkheid en krampjes. Borsten ook echt super last

3 jaar geleden

Ik heb ook precies dezelfde symptomen, door die krampen in mijn onderbuik dacht ik dat ik ongesteld zou worden, maar gelukkig bleken het zwangerschapskrampjes te zijn :))) ik val ook op de raarste momenten in slaap op de bank, had ik nooit 😄 o en ook winderigheid 🤭🤣

3 jaar geleden

Ik ben zo blij om te lezen dat er meerdere meiden zijn met menstruatie krampen. Ik werd er vannacht zelfs wakker van. Het maakt me zo onzeker. De vorige ‘zwangerschap’ had ik dit ook maar toen bleek het een missed abortion met 8 weken. Het is toen ook niet uit zichzelf los gekomen. Ben zo bang dat het nu weer zo is vanwege die krampen. 🥺 maar als ik het zo lees dan hoort het erbij.

3 jaar geleden

Reactie op Ashb88

Ik ben zo blij om te lezen dat er meerdere meiden zijn met menstruatie kram ...
Ik ook! Die krampen maken mij ook onzeker. Vind deze topic/groep sowieso prettig, zeker nu het nog zo pril is en niemand het weet. Blij mee 😄

3 jaar geleden

Reactie op RAO08

📍Mega moe 📍Gevoelige tepels 📍Buik- en rug pijn (vrij heftige) 📍Af en to ...
Ik heb eigenlijk zo goed als precies dezelfde symptomen! Zou nu 5 weken zwanger zijn, maar de testen die ik doe blijven negatief. Wat raden jullie mij aan? 😊

3 jaar geleden

Reactie op Pelin1985

Ik heb ook precies dezelfde symptomen, door die krampen in mijn onderbuik d ...
Die winderigheid heb ik ook hahaha 💨

3 jaar geleden

Ik heb eigenlijk zo goed als precies dezelfde symptomen! Zou nu 5 weken zw ...
Heb je al getest met de Kruidvat cassette testen? Die van 2 voor €4,99? Ik heb die ook gekocht op advies van andere dames in dit forum en ik had toen 4 dagen voor NOD al een heel lichtstreepje terwijl ik diezelfde dag in de ochtend met 2 andere testen negatief bleef testen! Anders naar de dokter gaan die kunnen bloedtest doen.

3 jaar geleden

Ik heb eigenlijk zo goed als precies dezelfde symptomen! Zou nu 5 weken zw ...
Je hebt wel een keer positief getest neem ik aan? Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?

3 jaar geleden

Goedemorgen👋🏽 Ik ben nu 5 weken en bij alleen heel erg moe maar dat waren mijn. Kwalen ook wel

3 jaar geleden

Reactie op pukje

Heb je al getest met de Kruidvat cassette testen? Die van 2 voor €4,99? Ik ...
Heb ik nog niet gekocht nee... thanks voor de tip!!

3 jaar geleden

Vandaag precies 7 weken zwanger! Gelukkig zijn de menstruatie achtige klachten, krampen en winderigheid bij mij nu wel voorbij. Nu met vlagen (kots) misselijk 24 uur per dag en intens moe. Komt wellicht ook door de slapeloze nachten... hopelijk gaat dat snel over. Kan niet wachten tot ik de echo krijg op 30 juli en om het eindelijk aan iedereen te kunnen vertellen. Wijn afslaan gaat natuurlijk een keer opgemerkt worden... 🙈

3 jaar geleden

Ik ben nu 7,5 week en m'n misselijkheid is een paar dagen best erg geweest en wordt nu weer minder.. het is zelfs bijna weg. Iemand die dit herkent?

3 jaar geleden

Reactie op Mellow

Ik ben nu 7,5 week en m'n misselijkheid is een paar dagen best erg geweest ...
Ik heb dat dus ook, dinsdag ben ik 8 weken. Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad met een mooi kloppend haardje. Maar maak me nu dus best wel zorgen.

3 jaar geleden

Ik ben 4-5 weken zwanger. Ik voel me ook enorm moe ik sta soms vermoeider op dan dat ik ga gaan slapen. Ik heb ook aanhoudende pijn in mijn onderbuik dus ik denk dat dit normaal is

3 jaar geleden

Ik ben echt enorm moe! Gister 12 uur geslapen. Vanmorgen werd ik wakker met een beetje een zwaar hoofd en soort verkouden. Temperatuur is 36.3. Is dit slecht of zou het gewoon beetje grieperig zijn?

3 jaar geleden

Volgens mijn berekening en clear blue zou ik nu 4+5 weken zwanger zijn.. ik heb sinds vandaag ook last van een beetje gespannen / krampachtig gevoel in onderbuik.. verder soms bij vlagen licht misselijk en iets gevoeligere tepels.. moeheid valt nog mee. Wel vaker plassen, vooral ‘s nachts.

3 jaar geleden

5+1 weken en last van vermoeidheid, af en toe wat misselijk, ook plots heel autoziek 🤢, raar ‘warm’ gevoel in buik/maag, soms oprispingen, levendige dromen en het meest aanwezige symptoom: zere borsten 😳 (echt, auw!!)

3 jaar geleden

Ik heb eigenlijk zo goed als precies dezelfde symptomen! Zou nu 5 weken zw ...
Ipv over de test plassen, het opvangen en dan die staaf er 10 seconden in zetten. Met ochtend urine. Mijn 1e 2 waren negatief, tot ik het de 3e keer zo deed

3 jaar geleden

Gevoelige borsten en licht bloedverlies, daardoor dus ook stress. Ben 5+4