89 Reacties

3 jaar geleden

Mijn “klachten”: - pijnlijke borsten, met name ‘s avonds - ‘s nachts wakker worden en overdag sneller vermoeid (heb ik niet elke dag) - snel buiten adem met inspanning terwijl ik altijd veel sportte en echt fit was - moodswings - week 4 veel last van lichte krampjes (nu met 5 weken weinig last van) Maar over t algemeen voel ik me eigenlijk heel goed!

3 jaar geleden

Mijn bed was vanochtend zeik nat van het zweten.. Hebben meer dames hier last van?

3 jaar geleden

Misselijk! Niet overgeven. Normaal ben ik fit en sport ik veel. Ik ga nu van de bank naar de stoel naar m’n bed. Nergens zin in om te eten, waar je ook weer misselijk van wordt. Gemberthee (gadver;)), crackers, af en toe paracetamol of van die reispillen (ben daar eigenlijk niet van), beetje fruit. Hoop dat de misselijkheid snel voorbij gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Lindsxx

Ja precies! Ik hoef ook nog maar een weekje te werken en dan 3 weekjes vaka ...
Beetje hetzelfde schema dan! Ik moet ook nog 1 week werken en dan 3 weken vakantie. Vorige week dinsdag de afspraak gemaakt bij de VK en echo en ik ben 28 juli aan de beurt. Ook niet heel erg lang meer maar elke dag lijkt lang te duren omdat het allemaal zo nieuw is! 😁 Zet ‘m op morgen!

3 jaar geleden

Hey meiden, -Ik voel me enorm misselijk, ik ben ook in men eerste 7 weken, - doe niets anders dan slapen - overgeven - verschrikkelijk veel speeksel - heel moe - en nog zoveel meer bizare kwaaltjes -

3 jaar geleden

- moe 💤 - in de nacht veel dromen (en vreemd ook) - misselijk (de hele dag door!) - geen trek in eten (fruit verdraag ik gelukkig redelijk goed. Avond eten is vooral een ramp) - soms een beetje humeurig

3 jaar geleden

Reactie op Mellow

Ik ben nu 7,5 week en m'n misselijkheid is een paar dagen best erg geweest ...
Hi, vandaag 7,2 week en misselijkheid en gevoelige tepels/borsten bijna weg. Heb jij hier inmiddels iets over gelezen en meer info?

3 jaar geleden

Reactie op kaatjeblij

Misselijk! Niet overgeven. Normaal ben ik fit en sport ik veel. Ik ga nu va ...
Werken de reispillen goed tegen de misselijkheid?

3 jaar geleden

Reactie op Lieke30

Werken de reispillen goed tegen de misselijkheid?
Mag je alleen gebruiken in overleg met een arts (aldus internet)

3 jaar geleden

Reactie op Lieke30

Werken de reispillen goed tegen de misselijkheid?
Ik heb het gevoel dat het een positieve bijdrage heeft:)

3 jaar geleden

Nu 6 weken, vooral heel moe, soms een vieze smaak in mijn mond en het meest vervelende een opgezette buik waardoor ik wel 3 maanden zwanger lijk. Hebben meer dames hier last van?

3 jaar geleden

6 weken en 1 dag. Vooral moe. Veel speeksel. Misselijk op raarste momenten.

3 jaar geleden

Reactie op Nicole_2020

6 weken en 1 dag. Vooral moe. Veel speeksel. Misselijk op raarste momenten. ...
Geef mij wat speeksel ik word wakker van een droge mond elke nacht vaak

3 jaar geleden

- vermoeid - koffie smaakt niet meer - mijn urine ruimt zeer sterk (of mijn neus is gewoon goed nu) - vrijwel elke nacht wakker met kramp in mn buik - spastische darmen - gevoelige tepels - afscheiding - zweten - het haar - pukkels

3 jaar geleden

Reactie op Lieke30

Mijn bed was vanochtend zeik nat van het zweten.. Hebben meer dames hier la ...
Ja ik heb het elke zwangerschap ook vaak bloed heet en opvliegers. Smorgens ga ik eerst in mn ondergoed buiten staan afkoelen 🤭

3 jaar geleden

4 + 5 weken ik merk nog niet zoveel - soms misselijk - veel bloedheet - menstruatie gevoel en opgeblazen baarmoeder

3 jaar geleden

Ik heb eigenlijk zo goed als precies dezelfde symptomen! Zou nu 5 weken zw ...
De kans bestaat dat je schijn zwanger bent.

3 jaar geleden

Reactie op shirleyfelicia

Geef mij wat speeksel ik word wakker van een droge mond elke nacht vaak
Nou dat valt mij idd ook op. Heel erg droge mond als ik ga slapen.

3 jaar geleden

Ik ben nu 5+3 - Tepels gevoelig maar niet extreem - in de nacht super heet (terwijl mijn man het koud heeft) maar het raam moet wijd open 🙈 arme man! - Soms wat menstruatie achtige krampen. - lage onderrug pijn maar dat komt vast door de verhuizing/verbouwing

3 jaar geleden

Proficiat aan alle mama's!! Hier zijn de klachten: . Misselijk, vooral na het avondeten . Alles wat ik eet ligt op mn maag . Zware maag . Droge mond, maar tegelijk veel speeksel en vieze smaak . Nóg meer plassen! . Baarmoeder duidelijk aanwezig, heel gevoelig, zeurderige 'pijn' . Heel moe en slap met momenten . Opflakkeringen van hitte en zweet . Veel honger . Hartkloppingen