89 Reacties

3 jaar geleden

Oh ik wil mij ook even uiten馃槄 -misselijkheid -vieze smaak -veel speeksel -soms wat licht in mijn hoofd -hartkloppingen -benauwd -spastische darmen -zweet aanvallen -krampen onderbuik -pijnlijke borsten -extreem vermoeid -slecht slapen Owjaaj en van die hormonen die het soms even niet meer weten.馃槪 Vandaag 6+4 en hoop echt zo erg dat al deze kwaaltje binnenkort even weggaan. Ben ze voor nu even meer dan zat om zo te voelen. Wel heel erg blij met de zwangerschap maar niet met de bijbehorende kwaaltjes. Naar mijn idee had ik dit niet zo erg bij mijn vorige zwangerschappen.

3 jaar geleden

Daar zeg je wat! Ik heb nu idd ook het gevoel of het is sterker aanwezig. Maar misschien komt dat omdat de vorige niet meer zo vers in het geheugen liggen 馃槃 Pijnlijke borsten heb ik ook! Ik ben nu 6,5 weken ver. Normaal verdwijnen de kwaaltjes vanaf week 13 bij mij. Nog even volhouden dus

3 jaar geleden

Hi! Ik ben donderdag 5 weken. 馃搷buikkrampen/ steken (net als menstruatie) 馃搷winderigheid 馃搷veel afscheiding 馃搷opgezetten buik in de avond

3 jaar geleden

Reactie op Fries

Nu 6 weken, vooral heel moe, soms een vieze smaak in mijn mond en het meest ...
Ja, hier ook 1

3 jaar geleden

Hey iedereen. Hier 5 脿6 weken van mijn 2e kindje - mijn borsten zijn af en toe gevoelig - Na men eten ben ik ontzettend moe - de hormonen maken me zeer wispelturig. - krampen, precies of mijn menstruatie moet eraan komen 馃様 - winderigheid (vooral smorgens) - ook het opgeblazen gevoel s'avonds, ik ben precies al 4 maand zwanger. Als ik het vergelijk met mijn eerste kindje. Daar was het pas echt te zien op 6 maand Zoals ik het lees zijn die krampen normaal. Dat is wel een beetje geruststelling.

3 jaar geleden

Reactie op Fries

Nu 6 weken, vooral heel moe, soms een vieze smaak in mijn mond en het meest ...
Ja enorm opgezette buik ook ja. Hoop dat dat weer bijtrekt ook 6 weken zwanger

3 jaar geleden

6 weken nu en al 2 weken symptomen: - Bizarre vermoeidheid - Zere borsten - Misselijkheid - Vlagen met flinke duizeligheid - Enorme opgezette buik ( ik lijk al een aantal maanden zwanger zo...) - En ook af en toe die buikkrampen ja Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, je gaat zo twijfelen of het er wel bij hoort allemaal...

3 jaar geleden

Nou daar ben ik weer. Haha ik leek nog niet zoveel klachten te hebben. Nu sinds deze week hele dagen misselijk, maandag gewoon thuis gebleven van werk. En ontzettend MOE. Lig de hele week al om half 10 in bed. Dat helpt. Ik denk nu echt ohhhh ik mag niet klagen maar heb dit wel een beetje onderschat hoor. Hoop echt dat dit over een paar weken weg is die vermoeidheid en misselijkheid. Dahm eeeee

3 jaar geleden

7 weken, sinds dinsdag constant een honger gevoel. Maakt niet uit wat ik eet, het gevoel gaat gewoon niet weg.. Best frustrerend als je eigenlijk geen eetlust hebt en af en toe misselijk bent. En ontzettend vermoeid maar alsnog slecht in slaap komen 's avonds馃槄