22 Reacties

5 jaar geleden

Dank je wel voor je reactie, alleen bij de kruidvat is goedkoper dan dit. Namelijk 19,99 voor 9 pakjes

5 jaar geleden

Reactie op Annonim

Dank je wel voor je reactie, alleen bij de kruidvat is goedkoper dan dit. N ...
In belgie kruidvat staan ze aan 29,99€

5 jaar geleden

Wij hebben neutral! Onze zoon is nu bijna 1,5 en nog nooit luier uitslag gehad, ze smeren iets minder omdat er geen parfum etc in zit maar soms als dr poep hard is dan gebruik ik een beetje olie er bij om de poep van de billetjes af te krijgen 💜

5 jaar geleden

Ik heb de pampers pure aqua bij de ah in de actie gehaald 2+3 gratis. Komt vast weer x voorbij

5 jaar geleden

En bij de Etos waren de naif billendoekjes ook in de aanbieding 1+1 komt ook voorbij

5 jaar geleden

plein.nl online heb ik echt een mega doos gekocht voor weinig.

5 jaar geleden

Je abonneren op de plein.nl en de aanbiedingen in de gaten houden!

5 jaar geleden

Zie ze net uit kruidvat staan 1+1 gratis

5 jaar geleden

Aanbiedingen in de gaten houden en goed vergelijken wat het dan werkelijk per pakje kost. Overal zijn wel aanbiedingen, maar zit wel verschil in wat ze uiteindelijk dan kosten. Wij kopen vaak een hele doos pampers pure (of Harmonie heet het nu geloof ik) als het in de aanbieding is.

5 jaar geleden

Ik koop huggies pure bij de Action. Bijna net zo goed aks water whipes maar veel goedkoper. Maar 0,99 euro per pak. Als geld geen rol speelt zou ik idd water whipes of neurtral gebruiken

5 jaar geleden

Ik heb ze op bol.com gekocht. En ze zullen vast ook nog bij de kruidvat voorbij komen, komen ze altijd om de zoveel tijd. Dus ik houdt die twee verkooppunten altijd in de gaten.

5 jaar geleden

Heb je de billiesbox overwogen? Wasbaar met spray erbij. Kun je voor plasjes gebruiken als je t vies lijkt en Water Wipes voor de rest.

5 jaar geleden

Wat zijn water wipes?

5 jaar geleden

Ik ga cheeky wipes gebruiken... 1 x duur in de aanschaf maar dan ben je er ook vanaf😊. En beter voor het milieu👍

5 jaar geleden

Bij de Action, €1 per pak.

5 jaar geleden

Reactie op miepje2020

Wat zijn water wipes?
Een soort billendoekjes

5 jaar geleden

Ze zijn nu in de aanbieding bij wehkamp

5 jaar geleden

Reactie op pucksw

Ik koop huggies pure bij de Action. Bijna net zo goed aks water whipes maar ...
Ja die bestaan ook voor 99% uit water. Ik gebruik die ook voor mijn zoontje. Bevalt goed en scheelt inderdaad enorm in prijs met de Waterwipes!

5 jaar geleden

Die van Naif zijn nu in de aanbieding bij Wehkamp