30 Reacties
5 jaar geleden
Het is indd zonde van je geld.. ik zou het persoonlijk niet doen, als ze tog niet geïnteresseerd zijn dan hoeven ze ook geen geboortekaart. Bespreek het even goed met je partner
5 jaar geleden
Heel herkenbaar hier ook gebeurd. Ik weet ook niet zo goed wat te doen met die mensen. Ben zelf verhuisd voor de liefde na België. Is maar uurtje rijden vanuit Nederland maar schijnbaar te ver voor sommige... En dan juist van diegene waar je van verwacht die komen kwamen niet...
5 jaar geleden
Zulke mensen lezen het wel op Facebook of Instagram🤷♀️ geen moeite (en al zeker geen geld) in stoppen hoor!
5 jaar geleden
Nee hoor. Wij hebben nu ook goed gekeken wie wel en niet. Kaartjes zijn al duur genoeg vind ik persoonlijk. En inderdaad mensen die je zo weinig ziet horen en zien het vanzelf😋😋
5 jaar geleden
Zeker niet. Doen wij ook niet. Alleen de belangrijkste mensen, zoals grootouders en ooms en tantes en onze allerbeste vrienden, krijgen een kaartje en de rest ken het stuffen. Die zien een kleine aankondiging op Instagram en klaar. Wij hebben geen zin om moeite, tijd of geld te steken in mensen die dat omgekeerd ook niet doen
5 jaar geleden
Ik heb dus écht niet bijgehouden bij de oudste van wie we wel of niet een kaartje terug hebben gekregen, ik zou het dus niet eens weten. We hebben iig ook wel kaartjes gekregen van mensen die geen geboortekaartje hebben gekregen, dus andersom kan ook. Gaan nu gewoon weer alle familie en vrienden en een paar kennissen die wij willen, in grote lijnen dezelfde lijst als bij de oudste.
5 jaar geleden
Wij doen alleen hechte vrienden en familie, mensen die je ook daadwerkelijk over de vloer wilt hebben vooral in deze gekke periode!
5 jaar geleden
Absoluut niet. Lekker alleen aan de belangrijke mensen waar je heen stress van hebt en de rest niet. Als ze er in vragen gewoon eerlijk zijn waarom niet. Is dit genoeg allemaal
5 jaar geleden
Ik stuur wel gewoon iedereen weer een kaartje! Het is geen zeur waard en het kost toch al een hoop en wij kunnen in de spiegel blijven kijken! Maar snap ook als je het niet doet! Onze families zijn niet heel groot
5 jaar geleden
Reactie op buzzyke
Ik stuur een kaartje naar de mensen die ik het afgelopen jaar nog heb gezie ...
Goeie !
5 jaar geleden
Ik stuur er maar 25. Alleen naar echt naaste familie (ouders,broers,zus,oma etc) en een paar goede vrienden. Anders kan je wel bezig blijven. Stuur sommige misschien wel een kopie van het geboortekaartje via de app of email 😂