25 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn net terug van Lanzarote. Hebben allinclusive geboekt. Eigen speelgoed mee. Is heel goed gegaan. Super mooie fietspaden/wandelpaden.
4 jaar geleden
Reactie op Charlotte26
Wij zijn net terug van Lanzarote. Hebben allinclusive geboekt. Eigen speelg ...
Ik vind het vooral lastig van hoe doe je dat met eten etc? Want hij ligt dan al in bed, en ik zou hem niet alleen op de hotelkamer durven laten met babyfoon om bijv zelf in de eetzaal te gaan eten. Zoveel praktische vragen 🙈 Hoe hebben jullie dat gedaan? En zou je het hotel waar je zat aanraden?
4 jaar geleden
Reactie op Mommy'21
Ik vind het vooral lastig van hoe doe je dat met eten etc? Want hij ligt da ...
Tenerife vinden wij altijd heel leuk. Zijn op ze allemaal geweest. Tijdens avondeten in kinderwagen mee. Slaapt daar als ze moe zijn 🤗 nooit achtergelaten op hotelkamer..
4 jaar geleden
Reactie op Druif109
Wij zijn hier ook naar aan het kijken... Optijd eten is ook een optie.. Wel ...
Ja of ik dacht aan gewoon een huisje of een appartement huren. Dan kan je zelf in de avond nog wel lekker buiten zitten of wat koken maar kan het veulen lekker in zijn bedje slapen. Ik denk namelijk dat hij niet gaat slapen in de Buggy.
4 jaar geleden
Reactie op Mommy'21
Ik vind het vooral lastig van hoe doe je dat met eten etc? Want hij ligt da ...
Voor de korte vakanties doen vaak uitgebreid lunchen en dan ‘s avonds in huisje/appartement koken of broodje eten. Aankomende zomer willen wij 3 weken naar Portugal. Ik hoop eigenlijk haar ritme wat later te krijgen zodat we dan wel uit eten kunnen. Maar geen idee of dit reeel is. Wou de week voor de vakantie er dan al mee beginnen. Beetje op dezelfde manier als dat geadviseerd wordt bij zomer/wintertijd.
4 jaar geleden
Wij zijn in december toen onze kleine 9 maanden was in Tenerife geweest. HD Parque Cristobal Tenerife. Zijn soort van bungalows en echt super met een kleintje te doen! Wij waren erg enthousiast! Genoeg jn de omgeving te doen. Ook van speeltuintjes enzo.
4 jaar geleden
Wij hebben net een week Gran Canaria geboekt. HD Parque Cristobal. Lekker all in en een bungalow. Overdag kan hij dan in de slaapkamer slapen en snachts zetten we hem in de woonkamer. Op het terras hebben we 2 ligbedden, dus als hij z'n middagdut doet kunnen wij lekker in de zon chillen. Qua avondeten wordt het een beetje aftasten tot hoe laat hij het trekt, maar dat zien we daar wel. Misschien gaan we proberen z'n middagdut wat te verlaten, zodat hij het savonds beter volhoudt.
4 jaar geleden
Reactie op Anonv
Wij hebben net een week Gran Canaria geboekt. HD Parque Cristobal. Lekker a ...
Wij hadden de Tenerife versie! Waren super tevreden! Veel plezier😁
4 jaar geleden
Reactie op Anonv
Thnx! Las idd goede verhalen, dus ben benieuwd! Hoop alleen dat m'n zoontje ...
Wij zijn van eindhoven naar amsterdam naar gran canaria naar tenerife gevlogen... bijna 10 uur met een 9 maanden oude baby...😅😅😅
4 jaar geleden
Reactie op Mommy'21
We hebben de knoop doorgehakt en we hebben een appartement op Tenerife gebo ...
Welke heb je geboekt als ik vragen mag!?
4 jaar geleden
Dames even een vraagje.
Wat doet het weer begin april op de canarische eilanden? Is dat lekker? Of zitten er ook mindere dagen tussen?
Dankjewel alvast!