29 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees graag mee 😇.

4 jaar geleden

Die 3 Die je noemt kunnen ze nog niet op met 1 jaar, die zijn vanaf minimaal 1.5 jaar oud. Of je moet een hele lange baby hebben haha Ik heb deze van bandids and angels. Is in hoogte verstelbaar en ook naar 2 wielen aan te passen.

4 jaar geleden

Wij hebben de bakfiets van bandits & angels

4 jaar geleden

Hier krijgt ze deze van opa en oma. Is verstelbaar qua hoogte en kan ook met een enkel wiel achter. Zodra dat een beetje goed gaat krijgt ze wel een keer zo’n ‘fiets’ met luchtbanden. Deze leek ons nog wat veiliger met onze dure vloer 🙈

4 jaar geleden

Wij zijn hiervoor gegaan! Hij is heel simpel om te bouwen naar een stepje! Zoontje van volgende week 1 jaar past er al mooi op! Van scoot and ride!

4 jaar geleden

Reactie op DaniqW

Wij zijn hiervoor gegaan! Hij is heel simpel om te bouwen naar een stepje! ...
Zo is hij al step!

4 jaar geleden

Reactie op DaniqW

Zo is hij al step!
Wat een leuk ding!

4 jaar geleden

Wij hebben onze dochter vorige week de veloretti trycicle gegeven. Hij is nu nog te groot voor haar, maar over een half jaartje kan ze er wel op. En dan is deze loopfiets dus zeker te gebruiken tm 4 jaar oud!

4 jaar geleden

Jaaa de veloretti is echt super! Hier krijgt ze die als ze 2 wordt van familie (heeft ons neefje ook gekregen toen hij 2 werd) en dat is top. Neefje kon toen namelijk ook pas net bij de grond als hij erop zat.

4 jaar geleden

Ik zou voor eentje gaan die je eerst als driewieler kan gebruiken. Het duurt nog wel even voordat ze zo kunnen lopen/fietsen verwacht ik.

4 jaar geleden

Iemand ervaring met een loopfiets met 2 wielen voor en 1 achter? Mijn dochter komt steeds met haar hielen tegen de achterwielen aan van onze huidige loopfiets (puky). Ben op zoek naar iets anders nu.

4 jaar geleden

Mn dochtertje heeft deze gekregen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op xoeline

Deze wou ik ook, zijn jullie er tevreden mee ?

4 jaar geleden

Reactie op xrabia

Deze wou ik ook, zijn jullie er tevreden mee ?
Hij is wel erg klein, dus wel echt voor nu. Maar vind hem erg mooi. Ze kan er helaas nu nog niet op zelfstandig, dus ik kan daar nog niet veel over zeggen.. ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben een wishbone bike, zadel beetje verzet en op zijn eerste verjaardag is hij de straat al door geracet.

4 jaar geleden

Reactie op xoeline

Leuk!! Wij willen deze ook

4 jaar geleden

Reactie op xoeline

Deze lijkt ons ook wel goed, maar ik lees op bol.com de reviews dat het niet stabiel is. Hoe ervaren jullie dat?

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/loopfiets-schaap/9200000014001426/?Referrer=ADVNLPPcef0c700db3bcb280065bba51d001103308&utm_source=1103308&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl Wij hebben deze gister gekregen! Echt een heel degelijk loopfietsje. Hij ziet er ook zo leuk uit en al wel te gebruiken vanaf 1 jaar omdat die best laag is, alleen mijn dochtertje is klein dus kan nét niet bij de grond met haar voetjes. Nog even een paar weekjes wachten, maar hij staat ook zo leuk in huis haha. 😍

4 jaar geleden

Reactie op Lot321

Iemand ervaring met een loopfiets met 2 wielen voor en 1 achter? Mijn docht ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/puky-loopfiets-1-3-jaar-pukylino-p1-licht-roze/9200000088437434/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-112431155221-S-550244509567-9200000088437434&gbraid=0AAAAAD5OnmNsK1avJSUm2ZhyjCvN-IHGy&gclid=EAIaIQobChMIl-vAj6DF9gIVRuztCh3_kwUBEAQYAiABEgLuZvD_BwE Wij hebben deze en eerder schreef ik dat mijn dochter met haar hielen tegen de wielen aan kwam. Ik dacht dat het aan de fiets lag maar is niet zo. Nu gaat het heel goed. Deze is heel stabiel en kan ook makkelijk buiten.