11 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de myHummy knuffel. Kun je verschillende geluiden kiezen. Hele fijne knuffel!

5 jaar geleden

Deze 馃槃

5 jaar geleden

de fisher price otter 馃憣馃徎

5 jaar geleden

Wij hebben het Moonie konijn. Heeft een stand met baarmoedergeluiden waar je ook een hartslag in hoort. Hij valt na een half uurtje (dacht ik) in waakstand.dwz dat het terug aan springt wanneer de baby begint te huilen. Onze meid vind het heerlijk. Wel best prijzig maar het helpt wel waardoor we zelfs een tweede als reserve hebben aangeschaft

3 jaar geleden

Ik zie dat dit topic nog open is. Nu ben ik hier ook benieuwd naar. Ik zie in de reacties voornamelijk knuffelen en die spelen maar ongeveer 30 minuten af. Ik ben opzoek naar echt een apparaat met dit geluid wat uren kan afspelen. Had jij die destijds nog gevonden?

3 jaar geleden

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben nu al 1,5 jaar gewoon een oude telefoon met daarop de YouTube-versie gedownload als mp3 en die staat de hele nacht op repeat. Werkt top!

3 jaar geleden

Reactie op Jos茅1992

Wij hadden hetzelfde probleem en hebben nu al 1,5 jaar gewoon een oude tele ...
Heb ik helaas niet. Dacht er zelfs aan om eentje op marktplaats te halen hiervoor. Misschien toch nog maar even goed in omgeving navragen. Want ik slaap zelf het lekkerst op die haha.

3 jaar geleden

Reactie op LucianaG

Heb ik helaas niet. Dacht er zelfs aan om eentje op marktplaats te halen hi ...
Wij hebben een oude radio waar er usb in kan. Heb op de usb white noise + sssh baby gezet en dat weer in de radio. Dat was voor ons een goedkope oplossing.

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Wij hebben een oude radio waar er usb in kan. Heb op de usb white noise + s ...
Hele goede tip, bedankt!