15 Reacties

4 jaar geleden

Denk dat je de muncken cup 360 graden bedoeld.. die lekt niet, maar je mag er ook niet te wild mee om heen slaan zoals mijn kleintje doet .. je kunt wel zonder lekken ondersteboven houden.. het is een aparte techniek dat veel oefenen vergt want je moet vooral erop duwen met de mond en achterover houden.. veel water ineens komt er niet uit.. ik heb gehoord dat wel een goede methode is.. ik gebruik die en de gewone beker met neusuitsparing en dan kleine fles difrax.. een combinatie om te oefenen tijdens eten..

4 jaar geleden

Ik heb een tuitbeker van de action en die lekt serieus niet 😅 idd moet die wel omhoog gehouden worden maar ik doe hem altijd helemaal vol zodat dit niet overdreven hoeft. Heb ook die munchkin en een rietjesbeker maar beide lekken idd wel door te hard gooien 😅

4 jaar geleden

Ik heb de 360 beker en die lekt niet.. het fijne van deze beker is dat het dezelfde drinktechniek is als uit een open beker.

4 jaar geleden

Mijn zoon van 8m drinkt gwn uit een munchkin rietjes beker ideaal lekt niet. Op de verpakking staat 12+ maar zodra ze het eenmaal doorhebben scheelt zoveel gedoe.

4 jaar geleden

Onze dame drinkt nu water uit een rietjesbeker van Avent en soms (met hulp) uit een gewone beker. Helemaal waterdicht is hij niet (ik zou hem niet los in je tas doen, ook al zit hij “dicht”). Maar als hij valt is het ook geen waterballet op de vloer, meer een paar druppels. Als ik hem zelf probeer moet ik wel aardig hard zuigen vind ik, maar onze kinderen (ook de peuter) lijken er geen probleem mee te hebben 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Bij ons was het ook echt even zoeken. Ik gebruik nu de 360 beker maar dan zonder het blauwe inzetje. Dit gaat goed! Tuitbeker was hij alleen maar mee aan het spelen en een rietjesbeker lukt hem nog niet.

4 jaar geleden

Ik heb een beker met ingebouwd flexibel rietje van action. Lekt niet heel erg en mijn zoontje kan er goed uit drinken. Ik hou de beker wel zelf vast want dat doet hij zelf nog niet.

4 jaar geleden

Magic cup van nuk zijn wij helemaal fan van. Helaas niet overal te koop in Nederland. Is wel en 360 graden maar lekt amper en ze leren er goed uit drinken

4 jaar geleden

Ik zou geen tuitbeker of iets dergelijks kopen. Dat is slecht voor het gebit. Onze dochter drinkt gewoon uit een normale beker. Wel onder begeleiding, maar ze hebben het zo door.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanL&L

Magic cup van nuk zijn wij helemaal fan van. Helaas niet overal te koop in ...
Dat is hetzelfde als de munchkin 360 toch?

4 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Dat is hetzelfde als de munchkin 360 toch?
Late reactie maar durf het ook niet helemaal te zeggen. Hier hoeven ze niks in te drukken en is de binnenkant van siliconen maar volgens mij wel het zelfde idee

4 jaar geleden

Munchkin rietjes beker werkt hier top!

4 jaar geleden

Nuby met rietje. Komt nooit teveel uit omdat ze zelf op het rietje moeten " bijten " om er wat uit te krijgen

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Dr. Brown's 360 drinkbeker. Toevallig nu 1 + 1 gratis met de Kruidvat voordeelkaart. https://www.kruidvat.nl/search?q=Dr+brown+360&text=Dr+brown+360&searchType=manual

4 jaar geleden

Wij hebben deze en nog een paar andere, maar deze is bij haar favoriet samen met alles waar ik uit drink (gewone glazen dus 🤪). De tuit beweegt mee en is zacht waardoor ze er makkelijker aan kan zuigen dan die harde tuitbekers. Wel Heeft het best even geduurd voordat ze er goed uit kon drinken.