17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een abonnement op Dierenpark Amersfoort. Superleuk voor peuters! Ze kunnen daar ook over verblijven lopen met touwbruggen en dergelijke
2 jaar geleden
Burgers zoo is sowieso leuk. 🙃 Stiekem te groot om alles in een keer te zien met peuters vind ik. Maar goed mijn dochters gingen kruipend als brullende tijgers door het gehele park.🫠
De andere ben ik nog nooit geweest.
2 jaar geleden
Wij zijn laatst naar burger zoo geweest. Vond ik echt wel een aanrader,vooral met een peuter die niet in de buggy wil en vrijwel altijd lopen. De dieren zitten daar niet zover uitelkaar dus er is snel veel te zien. Ook een leuk speelparadijs binnen,ook erg leuk! We hadden eigenlijk gewoon te weinig tijd
2 jaar geleden
Ik zou gewoon naar de dierentuin gaan die een beetje dichtbij je huis is. Dan kan je eventueel ook een abonnement nemen als het bevalt, dat heb je er na een paar keer al uit. Burgers Zoo is hier een hit, maar ik heb vroeger met oppaskinderen veel plezier gehad bij Artis.
2 jaar geleden
Thanks voor de reacties!
Burgers zoo it is!😀 leuk. Ik ben dol op dierentuinen dus heb er nu al zin in haha
Ja alles zit niet zo dichtbij in de buurt helaas. We moeten minimaal uur rijden voor een grote dierentuin. Dus echt een abonnement erop nemen gaan we niet doen
We hebben wel een abonnement op een speel boerderij hier in de buurt. Ook met wat beestjes en vooral veel te spelen 😄💪🏼
2 jaar geleden
Ik vind amerafoort fantastisch. Niet te groot en heel veel speeltuin voor jonge kids.
Maar burgerszoo is ook leuk hoor! Veel plezier!
2 jaar geleden
Reactie op Lindsayva
Avifauna ook altijd een succes! Veel vogels. Niet super groot en een geweld ...
Haha ze vinden vogels altijd erg spannend doordat ze alle kanten opvliegen 😂
Burgers zoo was een groot succes! Bijna een week verder en iedere dag wordt er nog over de dieren verteld en ermee gespeeld 🤩😍