21 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een paar falcottos in maat 20, past perfect! Een paar shoesme in 20, te klein een paar nikes in maat 21,5 past ook perfect en een paar vans in maat 22 veel te groot馃槄 maw, verschilt per merk...

3 jaar geleden

Hier maat 20 shoesme, 13,5 maand, maat 80. Bedenk je wel dat schoentjes ook echt wel een stuk groter moeten zijn dan de voetjes; groeiruimte.

3 jaar geleden

Maat 18, maar ook heel klein meisje (maat 74, soms zelfs 68)

3 jaar geleden

Twee of drie weken geleden opgemeten, toen had ze maat 19. Ze is 13 maanden en net iets groter dan gemiddeld. Geloof dat maat 20 een beetje gemiddeld is tussen de 12 en 18 maanden.

3 jaar geleden

Zoontje 13.5 maand, schoenmaat 21 en kleding maat 86/92. Laatst z鈥檔 voetjes laten opmeten want ik kreeg geen enkel schoentje aan. Nu snap ik dat als hij maat 21 heeft en ik schoentjes maat 18/19 probeer 馃槀

3 jaar geleden

Onze zoon is 13 maanden, heeft schoenen van shoesme in maat 21! Wel grote jongen heeft kleding 86/92 nu

3 jaar geleden

Hier zitten ze in maat 19. We eigenlijk net te groot. Maar 18 was net te klein. Ze hebben kledingmaat 74/80. We hebben de voet opgemeten in de schoenenwinkel.

3 jaar geleden

Reactie op Leooo93

Onze zoon is 13 maanden, heeft schoenen van shoesme in maat 21! Wel grote j ...
Shoesme valt ook echt wel heel klein moet ik zeggen. Ik vind het geen fijne schoenen馃様

3 jaar geleden

Schoen maat 19 en kleding maat 80

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Shoesme valt ook echt wel heel klein moet ik zeggen. Ik vind het geen fijne ...
Die ik heb niet echt, heb schoenen van andere merken die kleiner zijn! Ik vind ze wel heel fijn, mijn zoontje loopt er ook goed op. Maar je hebt natuurlijk ook wel veel verschillende modellen

3 jaar geleden

Reactie op Leooo93

Die ik heb niet echt, heb schoenen van andere merken die kleiner zijn! Ik v ...
Gek dan he dat het zelfs binnen 1 merk zo verschillend is馃ゴ

3 jaar geleden

Hier een dame van begin maart met Shoesme maat 19.

3 jaar geleden

Schoenmaat 19 van Groot, vallen groter dan Shoesme. En kledingmaat 80

3 jaar geleden

13.5 maand oude dochter, schoenmaat 20 (brede voeten, hoge wreef dus past weinig schoenen goed) en kledingmaat 86

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 13,5 maand. Heeft schoenmaat 20 en kledingmaat 80/86

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Gek dan he dat het zelfs binnen 1 merk zo verschillend is馃ゴ
Jaa klopt! Ik had eerst andere van shoesme maar die bleken helemaal niet goed te zijn en niet stevig genoeg en die waren ook vrij smal enzo

3 jaar geleden

Reactie op Leooo93

Jaa klopt! Ik had eerst andere van shoesme maar die bleken helemaal niet go ...
Ohh dst is wel kut zeg!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van bijna 14 maanden heeft schoenmaat 17.

3 jaar geleden

Reactie op xoeline

Mijn dochtertje van bijna 14 maanden heeft schoenmaat 17.
Kledingmaat 80 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op xoeline

Kledingmaat 80 馃槉
Hier hetzelfde, ook bijna 14 maanden.