Hoihoi,
Ons zoontje van 12 maand heeft hier schoentjes/slofjes, verschillende soorten waarvan hij er nu maar 茅茅n paar draagt en daar staat in.. 74 cm 6/9 maanden.. 馃檮
Die past hij nog steeds het beste, als ik die tegen zijn voetje hou zijn die nog steeds stukje groter dan zijn voetje.. En wat voor maat is dit, 18?
Boven liggen ook slofjes maar dat is maat 20.. Lijkt vergeleken met deze slofjes gigantisch groot.
Ik heb een paar falcottos in maat 20, past perfect! Een paar shoesme in 20, te klein een paar nikes in maat 21,5 past ook perfect en een paar vans in maat 22 veel te groot馃槄 maw, verschilt per merk...
Twee of drie weken geleden opgemeten, toen had ze maat 19. Ze is 13 maanden en net iets groter dan gemiddeld. Geloof dat maat 20 een beetje gemiddeld is tussen de 12 en 18 maanden.
Zoontje 13.5 maand, schoenmaat 21 en kleding maat 86/92. Laatst z鈥檔 voetjes laten opmeten want ik kreeg geen enkel schoentje aan. Nu snap ik dat als hij maat 21 heeft en ik schoentjes maat 18/19 probeer 馃槀
Hier zitten ze in maat 19. We eigenlijk net te groot. Maar 18 was net te klein. Ze hebben kledingmaat 74/80. We hebben de voet opgemeten in de schoenenwinkel.
Shoesme valt ook echt wel heel klein moet ik zeggen. Ik vind het geen fijne ...
Die ik heb niet echt, heb schoenen van andere merken die kleiner zijn! Ik vind ze wel heel fijn, mijn zoontje loopt er ook goed op. Maar je hebt natuurlijk ook wel veel verschillende modellen