13 Reacties

5 jaar geleden

Puckababy, 0-6 maanden. Mouwen zijn afritsbaar.

5 jaar geleden

Goede vraag! Ik vroeg mij hetzelfde af! Is een puckababy niet pas vanaf 3 maanden?

5 jaar geleden

Wij gaan de kleine eerst inbakeren en pas slaapzak na 3 maanden ongeveer doen. Hebben 1 zonder mouwen gehaald omdat het dan alweer warmer word.

5 jaar geleden

Je h贸eft geen slaapzak te kopen voor de eerste maanden. Maar als je toch wil is met afritsbare mouwtjes idd wel handig. Persoonlijk vind ik Puckababy wat overrated, er zijn ook goedkopere opties die ook fijn zijn. En je kindje ligt het eerste half jaar ofzo nog niet in de buggy, dus dat kan ook altijd nog.

5 jaar geleden

Wij gaan voor een puckababy 4 seizoenen En in het begin de puckababy piep

5 jaar geleden

Ik gebruikte bij mijn beide kindjes van die Swaddle Meyco slaapzakken. Heel fijn voor de eerste drie maandjes!

5 jaar geleden

Om te slapen binnen steeds een slaapzak zonder mouwen.

5 jaar geleden

Ik vind deze lijst erg handig!

5 jaar geleden

Ow en voetenzak hoeft niet direct want hij/zij ligt in het begin toch in de kinderwagen met dekentje!

5 jaar geleden

Met afrits bare mouwen 馃槂 hebben wij er ook een paar van en ik vindt t ideaal 馃グ

5 jaar geleden

Buggy is pas na zo鈥檔 zes maanden en in wieg van kinderwagen kun je gewoon een dekentje leggen 馃檭

5 jaar geleden

Wij kopen zo鈥檔 voetenzak die ook in de autostoeltjes pas. We gaan voor mooie van Jolein 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op LNGNRDS

Wij kopen zo鈥檔 voetenzak die ook in de autostoeltjes pas. We gaan voor mooi ...
Jaaa die ga ik ook kopen! Zo mooi!