19 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op |Leentje|
Ik heb mam, soothie, avent en difrax geprobeerd. Geen favoriete. Ik heb een ...
pff gezeik 😆 ga morgen of overmorgen maar eens langs de etos alles in mn mandje gooien 🤪
5 jaar geleden
Is je baby dan erg overstuur? Mijn kleintje heeft zuigbehoefte bij krampjes en reflux, bij een piek van een krampje spuugt ze de speen ook uit, daarna begint ze op haar handje te sabbelen en wil ze hem wel weer.
Hier begonnen met Mam en nu heeft ze een Bibs. Difrax deed ze niet veel mee, maar toen pakte ze daar de fles ook niet van en inmiddels wel weer. Heb de fopspeen niet meer geprobeerd. Difrax heeft een natural en een dental.
5 jaar geleden
Reactie op Erka
Is je baby dan erg overstuur? Mijn kleintje heeft zuigbehoefte bij krampjes ...
Ja, ze huilt minimaal 5 uur per dag (en dat is dan een goede dag..) krijsen krijsen krijsen en valt niet te troosten. Merk als ik dan mn pink in dr mond doe dat ze wel driftig wil zuigen maar al snel stopt en weer verder krijst .. dus hoop dat ze misschien soms een speentje wil pakken om op te zuigen tijdens de pijn aanvallen
5 jaar geleden
Reactie op Rebecca-1994
Ja, ze huilt minimaal 5 uur per dag (en dat is dan een goede dag..) krijsen ...
Soothie lijkt het meest op een pink.
Deze is favoriet bij onze meisjes https://www.blabloom.com/nl/producten/philips-nicu-soothie-newborn/7320/ die is zachter en flexibeler dan de andere soothies. Die andere pakken mijn dochters ook niet.
5 jaar geleden
Soothie lijkt het meest op een pink.
Deze is favoriet bij onze meisjes ht ...
Ze houden hem allen niet zelf in hun mond. Maar wij helpen dan of leggen pittenzak overdag er tegen aan. Snachts slapen ze zonder speen
5 jaar geleden
Reactie op MommyofA
Hier ook de Ultra soft of de Ultra air van Avent. Difrax wou meneertje ook ...
Zit er nog verschil in soft of air?