15 Reacties

3 jaar geleden

Rooibos thee

3 jaar geleden

Hierin = hoe ik
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Rooibosthee. De smaak maakt daarbij niet uit. Sommige zwarte theesoorten zijn wel oké, maar er zit cafeïne in en dat zou ik persoonlijk niet geven. Bij rooibos weet je dat je altijd goed zit.

3 jaar geleden

van de kleine keuken heb je thee voor baby'tjes

3 jaar geleden

Je hebt ook thee van woezel en pip, 2 soorten dacht ik zo

3 jaar geleden

Zo lang er geen cafeïne en theïne in zit, zit je goed! Rooibos inderdaad en kruiden thee kan ook😊 Zwarte thee zou ik niet geven.

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Zo lang er geen cafeïne en theïne in zit, zit je goed! Rooibos inderdaad e ...
Even een side note, kruidenthee maar geen venkel en anijs😁

3 jaar geleden

Ik ga zelf altijd voor alle soorten rooibos thee want hier dit geen caffeine in! Ook moet je letten op thee waar venkel of anijns in zit want dit is ook niet goed.

3 jaar geleden

Pickwick heeft ook cafeïne vrije fruit thee

3 jaar geleden

Ik gebruik kleine keuken thee voor baby. Bij ah baby producten te vinden.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik geef mijn baby ook vruchten thee die ik dan ook drink. Verdunt met water.

3 jaar geleden

Zonnatura heeft ook thee soorten voor kinderen

3 jaar geleden

Ik zou voor een thee zonder theïne/cafeïne gaan, dus geen groene of zwarte thee. Maar verder is er van alles om uit te kiezen. Rooibos idd (dat drink ik zelf vaak dus lekker makkelijk ☺️), maar volgens mij is er ook wel iets van bosvruchten maar dan zonder thee. En je hoeft echt niet speciale babythee te kopen, ook bij de normale thee staat genoeg zonder cafeïne.

3 jaar geleden

Reactie op nijn5

Ik zou voor een thee zonder theïne/cafeïne gaan, dus geen groene of zwarte ...
Pickwick Fruit fusion variatiebox vruchtenthee #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi420293 Zoiets bijvoorbeeld

3 jaar geleden

Mijn zoon krijgt kamillethee. Mijn zoons van 7 en 9 drinken het ook nog steeds.