17 Reacties

4 jaar geleden

Dit doet ze hier al maanden. Volgens mij al sinds ze kon draaien. En dan liefst nog met haar hoofd in een hoek van de ledikant geduwd. Dr tweelingzus slaapt vaak met haar hand onder haar hoofd. Levert ook prachtige drukplektattoos op. Zolang ze slapen slapen ze. Als ze last van zouden hebben zouden ze denk ik van positie wisselen.

4 jaar geleden

Mijn dochter doet het ook. Volgens mij kan het echt geen kwaad, want het is een beetje een standaardpositie van een dreumes. Precies wat mormels zegt, als ze er last van zouden hebben dan zouden ze zich waarschijnlijk zelf omdraaien

4 jaar geleden

Dit doet ze hier al maanden. Volgens mij al sinds ze kon draaien. En dan li ...
Hier ook idd en dan vooral de hoekjes opzoeken. Ik denk dat dit juist heerlijk is voor die kindjes om zo te slapen. Af en toe zie ik mjjn dochtertje met het kontje schudden omdat ze aan het innestelen is ofzo 😂. Met de knieeen komt het wel goed denk ik altijd. Als je je zorgen maakt. Ze hebben van die kniebeschermers.

4 jaar geleden

Hier inderdaad ook! Kleine heeft dan ook knalrode knietjes maar heeft er geen last van. Ik zelf zou denk ik 3dagen niet kunnen lopen met die houding maar ze liggen dan blijkbaar heel lekker! Komt vanzelf wel weer goed😂

4 jaar geleden

Reactie op Anoniemm1

Hier inderdaad ook! Kleine heeft dan ook knalrode knietjes maar heeft er ge ...
HAHAHAHAHA echt hè

4 jaar geleden

Ja dat is waar inderdaad, en lekker comfortabel met haar hoofd in de hoek geduwd hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op Yasje91

HAHAHAHAHA echt hè
Ja ik snap echt niet hoe dit lekker kan liggen😂 Maar zolang ze prima slapen vind ik het al lang goed😂😂

4 jaar geleden

Is een prima houding. Doen veel kindjes. Volgens mij had dit te maken met de foetushouding alleen dan net even anders 😅

4 jaar geleden

Reactie op I18

Is een prima houding. Doen veel kindjes. Volgens mij had dit te maken met d ...
De houding waarbij je baby op zijn buik en met zijn billen omhoog slaapt, wordt ook wel de kind- of foetushouding genoemd. Volgens Richard Polin, directeur neonatologie van de Columbia University, is deze houding voor een baby simpelweg prettig en het meest natuurlijk. Zo heeft hij tenslotte negen maanden in de baarmoeder gezeten.

4 jaar geleden

Reactie op I18

De houding waarbij je baby op zijn buik en met zijn billen omhoog slaapt, w ...
Dit staat op internet

4 jaar geleden

Hier ook!! Ook pas sinds een paar weken (kleine is bijna 14 maanden). Idd wat rode knietjes, maar niet heel erg. Ik denk dat ze uit zichzelf/ al slapend wel een andere houding aannemen op het moment dat het niet meer comfortabel ligt!

4 jaar geleden

Reactie op NnmkRns

Hier ook!! Ook pas sinds een paar weken (kleine is bijna 14 maanden). Idd w ...
Voor het kruipen zijn er wel van die kniebeschermers met antislip te koop evt. Gebruik ze hier niet, maar misschien werkt het en geeft het iets verlichting 🤷‍♀️.

4 jaar geleden

Hahaha ja hier ook🤣 alleen als hij echt in slaap is, valt hij meestal om op z'n zij 🤭

4 jaar geleden

Ik smeer zijn knietjes in de ochtend en avond in met sudocreme en sindsdien lijken zijn knieën een stuk minder rood

4 jaar geleden

Haha bedankt voor de reacties ik had haar knieën ingesmeerd en na enige tijd was het weg gelukkig knie beschermers heb ik maar verschuiven helaas

4 jaar geleden

Zo slaapt die van ons ook, op dr knietjes en met t hoofd in de hoek van dr ledikant, als ik haar anders wil leggen schuift ze gelijk weer terug naar de hoek en in die positie.. ik laat het maar, idd als het oncomfortabel ligt, wisselt ze zelf wel

4 jaar geleden

Yes de mijne ook. En zodra hij in slaap is gevallen, draai ik hem om op zijn zij.