17 Reacties
4 jaar geleden
Dit doet ze hier al maanden. Volgens mij al sinds ze kon draaien. En dan liefst nog met haar hoofd in een hoek van de ledikant geduwd.
Dr tweelingzus slaapt vaak met haar hand onder haar hoofd. Levert ook prachtige drukplektattoos op.
Zolang ze slapen slapen ze. Als ze last van zouden hebben zouden ze denk ik van positie wisselen.
4 jaar geleden
Mijn dochter doet het ook. Volgens mij kan het echt geen kwaad, want het is een beetje een standaardpositie van een dreumes. Precies wat mormels zegt, als ze er last van zouden hebben dan zouden ze zich waarschijnlijk zelf omdraaien
4 jaar geleden
Dit doet ze hier al maanden. Volgens mij al sinds ze kon draaien. En dan li ...
Hier ook idd en dan vooral de hoekjes opzoeken. Ik denk dat dit juist heerlijk is voor die kindjes om zo te slapen. Af en toe zie ik mjjn dochtertje met het kontje schudden omdat ze aan het innestelen is ofzo 😂. Met de knieeen komt het wel goed denk ik altijd. Als je je zorgen maakt. Ze hebben van die kniebeschermers.
4 jaar geleden
Reactie op I18
Is een prima houding. Doen veel kindjes. Volgens mij had dit te maken met d ...
De houding waarbij je baby op zijn buik en met zijn billen omhoog slaapt, wordt ook wel de kind- of foetushouding genoemd. Volgens Richard Polin, directeur neonatologie van de Columbia University, is deze houding voor een baby simpelweg prettig en het meest natuurlijk. Zo heeft hij tenslotte negen maanden in de baarmoeder gezeten.
4 jaar geleden
Hahaha ja hier ook🤣 alleen als hij echt in slaap is, valt hij meestal om op z'n zij 🤭
4 jaar geleden
Ik smeer zijn knietjes in de ochtend en avond in met sudocreme en sindsdien lijken zijn knieën een stuk minder rood
4 jaar geleden
Dit doet ze hier al maanden. Volgens mij al sinds ze kon draaien. En dan li ...
Zo slaapt die van ons ook, op dr knietjes en met t hoofd in de hoek van dr ledikant, als ik haar anders wil leggen schuift ze gelijk weer terug naar de hoek en in die positie..
ik laat het maar, idd als het oncomfortabel ligt, wisselt ze zelf wel