34 Reacties

5 jaar geleden

Onze jongste (4) zei in de supermarkt dat er een baby in mijn buik zat...

5 jaar geleden

Ik merkte het heel eerlijk gezegd aan mij kat hahah en niet door me dochter.. Ik heb een kat die nooit bij mij komt en nou bleef die om me heen lopen en op me buik liggen me buik kopjes geven en nu achter af gezien weet ik dus waarom.

5 jaar geleden

Mijn dochter ook, die vroeg er al naar voordat ik een test had gedaan. Later (ik had haar nog niks verteld) vroeg ze aan me of ik een test wilde doen. Geen idee hoe ze het heeft gemerkt

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 4 zei het onderweg naar school. Dag of 5 voor ik überhaupt kon testen

5 jaar geleden

Mijn zus belde 4 dagen voor we gingen testen op dat ze gedroomd had dat ik zwanger was🤣

5 jaar geleden

Jaa mijn baby van 14 maanden precies 4 dagen voor mijn NOD kwam hij rennende naar me toe en wijst hij met zijn vingertje naar mijn buik en zei bebe bebe 😳

5 jaar geleden

Reactie op Rubiniaa

Ik merkte het heel eerlijk gezegd aan mij kat hahah en niet door me dochter ...
Haha dit had ik precies met mijn hond!! Ben toen ook gaan testen, want het gedrag van haar klopte gewoon niet 😂 die dag een test gedaan en positief!

5 jaar geleden

Niet perse. Maaaaaarrr 1 van m'n 3 katjes komt me steeds opzoeken snachts en volgt me overdag door het huis. Ze maakt ook harde geluiden.

5 jaar geleden

Hier een 8 jarige die op de dag van de test t steeds over zn broertje had. En nog steeds noemt hij t regelmatig. Hij weet officieel nog van niks

5 jaar geleden

Mijn Zoon ging zonder dat hij het bewust wist. (Wij wisten het wel) ineens knuffelen met mijn buik en kusjes erop geven 🥰 we hadden hem dus niks verteld

5 jaar geleden

Dochter ging mijn buik ineens kusjes geven. Doet ze nooit. Volgende dag positieve test in handen

5 jaar geleden

Heel bizar. Mijn dochter. Wij hebben afgelopen jaar 1 miskraam en 2 missed abotions gehad. Bij de 1e missed abortion was ze er achter gekomen dus toen hebben we verteld dat het eitje in mijn buik niet goed groeide en geen baby meer kon worden. De 2e missed hebben we niks gezegt. Een maand of 3 geleden zegt ze mama ik heb gebeden of we nog een baby mogen krijgen. Wij zijn niet gelovig maar ze zit op een christelijke school. Ik zei oh wat goed. Ja zegt ze here god heeft gezegt dat we binnenkort een baby krijgen die wel goed groeit. Nu heb ik afgelopen week de eerste echo gehad en ja hoor hartje klopt goed en kwa groei op schema. Daarnaast voelt ze aan dat ik zwanger ben. We bevestigen niks ivm risico op weer een missed abotion maar een paar dagen na mijn nod zei ze mama je moet naar de baby dokter om te kijken of er een baby in je buik zit. Schiet mij maar lek

5 jaar geleden

Niet precies maar wel ongeveer voor ik de eerste echo had zei onze zoon van 5 maar jij hebt 2 baby'tjes in je buik hoor mama. Ik dacht ja dag echt niet, nou echt wel dus het zijn er 2 🤣

5 jaar geleden

Hoe bizar dit allemaal 😯 beetje spooky 😅

5 jaar geleden

Bijzonder! Ik was afgelopen zaterdag bij een openbaar zwembad. Mijn man was even weg en toen legde opeens een meisje rond de 8 jaar haar hand op mijn schouder en vroeg: 'heb jij een kind?' Ik wist al wel dat ik zwanger ben maar ik was zo overdonderd door die vraag en de directheid dat ik nee zei (ik dacht eerst dat ze misschien een kindje had gevonden dat de moeder kwijt was), daarbij voel ik me ook niet heel zwanger dus ik dacht er op dat moment gewoon echt niet aan

5 jaar geleden

Ik iedere keer!

5 jaar geleden

Reactie op Dani856

Niet perse. Maaaaaarrr 1 van m'n 3 katjes komt me steeds opzoeken snachts e ...
Dat doe de onze ook

5 jaar geleden

Reactie op Laiverd15

Dat doe de onze ook
Ja opvallend he

5 jaar geleden

Mijn collega zei toen ik het zelf net wist dat hij droomde dat ik zwanger ben

5 jaar geleden

Reactie op Dani856

Ja opvallend he
Ja. Ze ligt continu op de buik of er tegen aan. Ook met dit weer 😪