10 Reacties

5 jaar geleden

Die van 4moms, en joie moeten wel goede zijn die kun je al vanaf de geboorte gebruiken. Je kunt altijd even op internet kijken want bij sommige staat al vanaf wanner je het kunt gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hebben de wipper van stokke steps die ook als new born opzet voor op de stoel kan worden gezet. Onze zoon kon hier al vrij vroeg in door de extra baby inzet. Je kunt hem op verschillende standen zetten.

5 jaar geleden

Wij hebben 4moms

5 jaar geleden

Onze kleine gaat al sinds de geboorte in de wipstoel maar wij hebben een MamaRoo 4Moms..

5 jaar geleden

Reactie op Rootje

Wij hebben de wipper van stokke steps die ook als new born opzet voor op de ...
Jaa wij hebben die ook! Onze eerste was prematuur en legden we er ook in! Hoef je zelf ook te bukken! Volgens de fysio is het minder goed maar hij loopt nu doet alles na wens😍!! (Vond de fysio maar een zeur 😊, nooit was iets goed en hij moest altijd wat anders kunnen)!! Sorry beetje frustratie 🤣

5 jaar geleden

Wij hadden bij fenna de wipper meteen in gebruik, we hadden de kidsmill wipper en deze gaan we weer gebruiken voor haar zusje. Fenna had maatje 44 maar dst ging prima, lekker ingepakt in de wipper vast met een gordeltje 😊

5 jaar geleden

Wij hebben de Doomoo zitzak/wipstoel, kan ook vanaf de geboorte gebruikt worden.

5 jaar geleden

Je kunt de wipstoel vanaf geboorte gebruiken. Er zijn speciale met een verkleinkussen is zodanig de baby niet onderuit schuift. Zelf heb ik met mijn oudste gemerkt hoe sneller je met alles begint, hoe sneller ze het beu zijn. En voor mama gevoel worden ze nog sneller groter. Dit in mijn achterhoofd, ga ik alles deze keer beetje trager gebruiken

5 jaar geleden

Jaa wij hebben die ook! Onze eerste was prematuur en legden we er ook in! H ...
Hahah, iedereen die commentaar op je kind heeft is irritant. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je alles met mate doet. Onze zoon had verborgen reflux dus plat liggen was echt verschrikkelijk.

5 jaar geleden

Kan prima! Alleen niet meteen een uur ofzo. Het is voor de heupjes niet handig als ze lang in een wipstoeltje hangen/zitten. Geldt ook voor in de maxicosi. Maar lekker in een wipstoeltje of als je een triptrap hebt in de newborn set.