12 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken het persoonlijk niet, maar dat wil niets zeggen ☺️

5 jaar geleden

Nog nooit eerder gezien...

5 jaar geleden

Ik zie het soms ook wel, maar niet zoveel als bij jou. Ik zou het wel met de CB overleggen. Het zal wel niks geks zijn, maar better save than sorry 🙂

5 jaar geleden

Reactie op Linda152

Ik zie het soms ook wel, maar niet zoveel als bij jou. Ik zou het wel met d ...
Ja ik lees over onverteerde melk ze dronk vandaag wel erg snel weet niet of het gerelateerd is aan elkaar maar zal het indd bij het cb voorleggen

4 jaar geleden

Reactie op Yasje91

Ja ik lees over onverteerde melk ze dronk vandaag wel erg snel weet niet of ...
Wat is eruit gekomen? Mijn dochter heeft momenteel dezelfde soort ontlasting. Verder niks met dr aan de hand hoor maar vroeg het me af.

4 jaar geleden

Heb je hier destijds een diagnose voor gekregen? Ben je ermee naar een arts gegaan? Mijn dochtertje heeft sinds 2 dagen dezelfde soort stoelgang (en de crèche noteerde het toch als vrij "apart"). Het heeft ook een hele sterke geur. dankje!

4 jaar geleden

Mijn dochter had dit vandaag ook. Kwam ook naar dit topic om te lezen wat er is uitgekomen maar helaas geen reactie haha. Vandaag had ze wel eerste een flinke stink luier (voor het eerst dat ik dacht ieh vies luchtje). Daarna deze vlokkerige ontlasting.

4 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Mijn dochter had dit vandaag ook. Kwam ook naar dit topic om te lezen wat e ...
Dit kan ook een voorbode van tandjes zijn. Mijn zoon had dit ook een tijdje. Toen moest hij ineens ook bijna 5x op een dag poepen, waarvan je 4x zijn hele outfit moest verschonen. Nu heeft hij 2 witte stompjes onderin, die elke dag weer verder uit zijn tandvlees groeien😅😅

4 jaar geleden

Ik moet zeggen dat het inmiddels weer over is bij mijn dochter 😊 nu bijna 4 maanden oud, toen ik het hier vroeg ook 3 maanden. Ontwikkelingssprong in de darmen misschien?

4 jaar geleden

Mijn dochter had diarree na de opvang (6 maanden) nu heeft ze sinds gisteren ook zulke ontlasting. Ook mijn dochter had eerst stink luiers en nu dus dit. Ik las tandjes, nog iemand informatie in kunnen winnen?

4 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook! En inderdaad nu tandjes!

4 jaar geleden

Reactie op JacquelineAnna

Mijn dochter had diarree na de opvang (6 maanden) nu heeft ze sinds gistere ...
Bij mij bleken het geen tandjes te zijn. Ze heeft nu, 4 maanden later nog geen tanden hahahaa ik kom niet verder dan onverteerde melk ? Ze was rond die periode wel ziek en moest ook bloedprikken door deze ontlasting in combinatie met veel spugen enz. Bleek dat ze buikgriep had.