17 Reacties

5 jaar geleden

Hallo, is het in u urine zelf of van u afscheiding? Ik heb het namelijk ook maar is van de afscheiding...

5 jaar geleden

Ja ik heb dat tijdens mijn 1e zwangerschap ook gehad.. laten testen toen maar was niks aan de hand bij mij.

5 jaar geleden

Witte vlokjes, sterke geur, kleur en eventuele aanwezige pijn kan wijzen op blaasontsteking.

5 jaar geleden

Ik heb veel afscheiding, kan zijn dat je het terug ziet in je urine, maar toch echt afscheiding is. Soms loopt het gewoon langs m'n been (Lekker onsmakelijk ook haha)

5 jaar geleden

Hallo, is het in u urine zelf of van u afscheiding? Ik heb het namelijk ook ...
nee echt in de urine

5 jaar geleden

Reactie op DaniqueCorman

Witte vlokjes, sterke geur, kleur en eventuele aanwezige pijn kan wijzen op ...
is alleen in de urine, geen sterke geur of kleur...

5 jaar geleden

Reactie op RAO08

Ik heb veel afscheiding, kan zijn dat je het terug ziet in je urine, maar t ...
dat is inderdaad wel veel afscheiding als het langs je been loopt 馃槄. Ik heb wel afscheiding, wat waterige dar normaal en iets meer. maar niet extreem ofzo

5 jaar geleden

dat is inderdaad wel veel afscheiding als het langs je been loopt 馃槄. Ik he ...
Haha echt he, soms als ik opsta in de ochtend zit het als ik onder de douche sta ineens op de binnenkant van m'n bovenbeen. Gelukkig stroomt het er overdag niet uit 馃槄

5 jaar geleden

nee echt in de urine
Eens vragen aan de dokter, kan wijzen op teveel eiwitten in de urine...

5 jaar geleden

Ik heb dat een tijdje geleden gehad, toen had ik een blaasontsteking..

5 jaar geleden

Reactie op Melanie1998

Ik heb dat een tijdje geleden gehad, toen had ik een blaasontsteking..
voelde je de blaasontsteking?? pijn bij plassen of donkere urine? , ik heb het al zoveel weken, dan zou ik nu een nierbekken ontsteking moeten hebben. 馃 en die heb ik vroeger bijna gehad, was heel pijnlijk.

5 jaar geleden

ja zat inderdaad aan zoiets te denken... iets wat niet goed verteerd wordt ofzo... ik ga de dokter wel eens even bellen

5 jaar geleden

heb de dokter gebeld, ze zeggen dat het erbij hoort. Kan een soort vervuiling zijn. Als ik verder geen andere klachten heb dan hoef ik mij geen zorgen te maken. Maar als ik wil mag ik urine inleveren en dan gaan ze het onderzoeken. Dus laat het voor nu maar even zo

5 jaar geleden

voelde je de blaasontsteking?? pijn bij plassen of donkere urine? , ik heb ...
Ik had zelf geen last van mijn blaasontsteking.. Ik lees dat je inmiddels de dokter al hebt gesproken.

5 jaar geleden

Idd hopelijk geen HELP

5 jaar geleden

Idd hopelijk geen HELP
HELLP is zeldzaam en sowieso pas 2e of 3e trimester

5 jaar geleden

Reactie op Veggieburger

HELLP is zeldzaam en sowieso pas 2e of 3e trimester
ik heb nog nooit van hellp gehoord even googelen. Maar als het pas vanaf 2e of 3e is zit ik goed 馃槉