15 Reacties
5 jaar geleden
Waarschijnlijk een soa die nu naar boven komt.
Is niks ernstigs hoor, de huisarts kan dit weghalen voor je😊
Veel vrouwen hebben dit en hebben er nooit last van gehad. Tijdens de zwangerschap veranderen je hormonen gigantisch en dan kan het ineens naar boven komen.
5 jaar geleden
Klinkt als genitale wratjes inderdaad! Heel veel zwangere vrouwen hebben hier last van, kan gelukkig geen kwaad🙂 Ik zou even naar de huisarts ermee gaan
5 jaar geleden
Het hoeven geen genitale wratjes te zijn kunnen ook gewoon soort steel wratjes zijn die heb ik gekregen tijdens 1e zwangerschap ben er toen voor naar de huisarts geweest. Na je zwangerschap kun je ze laten weg branden als je wilt tijdens zwangerschap doen ze dit liever niet. Schijnt te komen door de druk die op je onderkantje staat en daar kunnen die wratjes door ontstaan.
5 jaar geleden
Even langs de huisarts het kan ook een klein spatadertje zijn. Sterkte!
5 jaar geleden
Ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik ben op soa's getest ,begin van zwangerschap (is volgens mij standaard?)
5 jaar geleden
Reactie op Mamavandriespookjes
Ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik ben op soa's getest ,begin van z ...
Nee hoor ik heb geen test gehad
5 jaar geleden
Bij een soa test komen genitale wratjes niet naar voren. Ik heb er helaas ook last van. De huisarts gaf mij het advies na de bevalling dit weg te halen omdat de kans heel groot is door zwangerschapshotmonen dat het zo weer terug is. Het kan geen kwaad voor de baby bij de bevalling. Het is wel heel erg vervelend en ik schaam mij er heel erg voor
5 jaar geleden
Reactie op miracleshappen
Bij een soa test komen genitale wratjes niet naar voren. Ik heb er helaas o ...
Ik heb het ook. Al 3x weg laten halen maar ze komen weer terug steeds... 🤐
Ik schaam me er ook voor, maar so far heeft het gelukkig geen consequenties in de slaapkamer haha. Ik ga ze ook weer wel alten halen na de bevalling, met een sterker middel.
5 jaar geleden
3/4 vrouwen krijgt te maken met het hpv virus. En daarvan ook heel veel vrouwen wratjes, dus niets om jullie voor te schamen! Alleen wel goed een uitstrijkje laten maken om de zoveel tijd🙂
5 jaar geleden
Reactie op Cobiieee
Het hoeven geen genitale wratjes te zijn kunnen ook gewoon soort steel wrat ...
Ik heb precies dit ja, een fibroom wordt het ook wel genoemd... heb het laten bekijken maar idd advies na zwangerschap weg knippen en dichtbranden, ivm dat onze (zwangeren) doorbloeding veel beter is zal het flink gaan bloeden.. kan ook verder geen kwaad alleen stoor me er zelf aan..
5 jaar geleden
Reactie op Mamavandriespookjes
Ik weet niet hoe t bij jullie zit, maar ik ben op soa's getest ,begin van z ...
Hier ook geen soa test gehad.. daarbij komt dit virus er niet uit met zo'n test.