56 Reacties
5 jaar geleden
Heb gehoord dat je van de Hema een waterdichte molton hebt, misschien dat een optie? Zelf heb ik een badlaken van 2 bij 2 meter die ik een aantal keer ga vouwen en onder men hoeslaken ga leggen denk ik. Ik slaap ook al weken slecht, dus gekraak wil ik er echt niet bij hebben. Ze zeggen dat je het wel voelt als je vliezen echt breken en dat je dan wel wakker wordt, dus dan kun je gewoon uit bed stappen
5 jaar geleden
Voor mn dochterheb ik een waterdichte molton van de hema onder dr laken en die kraakt helemaal niet, ik ga eerdaags die van haar maar eens jatten en onder mij leggen 😆
5 jaar geleden
Ik las ergens de tip om niet het kraamzeil te gebruiken, vanwege het gekraak inderdaad, maar s nachts maandverband te dragen. Misschien is dit een optie?
5 jaar geleden
Wij hemmen een molton gekocht bij ikea net de vorige zwangerschap deze past om het hele matras kraakt niet is waterdicht en kan gewoon een gewoon hoeslaken nog overheen, ook heel fijn voor na de bevalling 😊
5 jaar geleden
Je hebt ook was bare onderleggers. Die kun je via internet bestellen. Had deze nog van de vorige zwangerschap vond dat zeiltje helemaal niks. Deze spullen gebruiken we ook in het verzorging tehuis bij ons😁 wasbare onderleggers.
5 jaar geleden
Ik werd en word er ook helemaal gek van.
Dure auping. Met speciale onderlegger en hoeslaken.
Dacht t zelfde. Kraamzeiltje op matras. Dan onderlegger dan hoeslaken.
Nou. Echt. Schuiven. Kraken en zweten. Verschrikkelijk. Toen gehalveerd. T zelfde.
Weg ermee.
Voelde me net prinses op de erwt die alles merkte 🤣
Nu een matras beschermer van onze dochter. Gewoon zo’n anti doorlek hoeslaken ding.
Maar dat is t ook niet helemaal betreft t zweten. Maar wel anti kraak en anti schuif.
Wat dat betreft volstaat t zelfs beter en wasbaar en praktischer. Maar helaas zit dat gekke zeiltje al jaaaaaaren in de pakketen
5 jaar geleden
Ik heb zojuist een waterdichte matras beschermer op dekbed-discounter.nl besteld, ben benieuwd hoe die ligt 🙈 was in ieder geval niet zo duur (15 euro)
https://www.dekbed-discounter.nl/matrasbeschermer-basic.html
5 jaar geleden
Ik heb deze, die is top. Is sowieso hygiënisch, ook buiten je zwangerschap 😊 En is wasbaar op 60 graden en blijft zn functie behouden.
https://www.bol.com/nl/p/unificato-waterdichte-matrasbeschermer-180x200cm-100-katoenen-badstof-wit/9200000098309563/?s2a=