56 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee! Echt een vreselijk zeiltje van Menzis. 🤣

5 jaar geleden

Ik heb een waterdichte molton hoeslaken onder het gewone hoeslaken gedaan. Kraakt niet en slaapt dus een stuk fijner 😆

5 jaar geleden

Heb gehoord dat je van de Hema een waterdichte molton hebt, misschien dat een optie? Zelf heb ik een badlaken van 2 bij 2 meter die ik een aantal keer ga vouwen en onder men hoeslaken ga leggen denk ik. Ik slaap ook al weken slecht, dus gekraak wil ik er echt niet bij hebben. Ze zeggen dat je het wel voelt als je vliezen echt breken en dat je dan wel wakker wordt, dus dan kun je gewoon uit bed stappen

5 jaar geleden

Voor mn dochterheb ik een waterdichte molton van de hema onder dr laken en die kraakt helemaal niet, ik ga eerdaags die van haar maar eens jatten en onder mij leggen 😆

5 jaar geleden

Ik las ergens de tip om niet het kraamzeil te gebruiken, vanwege het gekraak inderdaad, maar s nachts maandverband te dragen. Misschien is dit een optie?

5 jaar geleden

Ik kreeg van kraamzorg tip om een waterdichte molton bij de ikea te bestellen. Hebben ze ook in tweepersoons namelijk

5 jaar geleden

Jaa, dat weet ik nog van de vorige zwangerschap, vreselijk. Kon er ook helemaal niks mee. Alternatief is idd een waterdichte molton, maar die is niet zo makkelijk te krijgen voor een 180x210 splittopper 😕

5 jaar geleden

Reactie op Pindarotsje91

Ik las ergens de tip om niet het kraamzeil te gebruiken, vanwege het gekraa ...
Nou, als je vliezen in één keer goed breken heb je niks aan een maandverbandje 😅

5 jaar geleden

Wij hemmen een molton gekocht bij ikea net de vorige zwangerschap deze past om het hele matras kraakt niet is waterdicht en kan gewoon een gewoon hoeslaken nog overheen, ook heel fijn voor na de bevalling 😊

5 jaar geleden

Je hebt ook was bare onderleggers. Die kun je via internet bestellen. Had deze nog van de vorige zwangerschap vond dat zeiltje helemaal niks. Deze spullen gebruiken we ook in het verzorging tehuis bij ons😁 wasbare onderleggers.

5 jaar geleden

Ik heb de waterdichte molton gekocht. Deze ligt ook bij mijn zoontje nu in bed. Hoor je niets van en je gaat ook niet zweten zoals op dat zeiltje.

5 jaar geleden

Een matrasbeschermer? Die hebben wij eigenlijk altijd liggen, zowel bij ons als onze kids

5 jaar geleden

Aah bedankt voor de tips dames! Daar kan ik wat mee🤗

5 jaar geleden

Ik heb onder mijn molton het zeiltje gelegd met daaroverheen een badlaken. Dan het molton en daarboven op weer een badlaken en dan de hoeslaken er overheen. Ik heb geen last van gekraak ect

5 jaar geleden

Ik werd en word er ook helemaal gek van. Dure auping. Met speciale onderlegger en hoeslaken. Dacht t zelfde. Kraamzeiltje op matras. Dan onderlegger dan hoeslaken. Nou. Echt. Schuiven. Kraken en zweten. Verschrikkelijk. Toen gehalveerd. T zelfde. Weg ermee. Voelde me net prinses op de erwt die alles merkte 🤣 Nu een matras beschermer van onze dochter. Gewoon zo’n anti doorlek hoeslaken ding. Maar dat is t ook niet helemaal betreft t zweten. Maar wel anti kraak en anti schuif. Wat dat betreft volstaat t zelfs beter en wasbaar en praktischer. Maar helaas zit dat gekke zeiltje al jaaaaaaren in de pakketen

5 jaar geleden

Ik heb zojuist een waterdichte matras beschermer op dekbed-discounter.nl besteld, ben benieuwd hoe die ligt 🙈 was in ieder geval niet zo duur (15 euro) https://www.dekbed-discounter.nl/matrasbeschermer-basic.html

5 jaar geleden

Ik heb deze, die is top. Is sowieso hygiënisch, ook buiten je zwangerschap 😊 En is wasbaar op 60 graden en blijft zn functie behouden. https://www.bol.com/nl/p/unificato-waterdichte-matrasbeschermer-180x200cm-100-katoenen-badstof-wit/9200000098309563/?s2a=

5 jaar geleden

Je hebt ook was bare onderleggers. Die kun je via internet bestellen. Had d ...
Over die matjes heb ik ook zitten denken.. Werk in het verpleeghuis en gebruiken daar van die blauwe matjes van Rentex 😅

5 jaar geleden

Zo een molton lekt ook gewoon door hoor is niet echt waterdicht

5 jaar geleden

Bij de Kruidvat heb je ook van die matjes voor kinderen normaal. Ik leg die altijd bij mijn dochter onder het molton. Kraakt niet. En goedkoop!