zere tepels en verkleuring

BabyxBuba
5 maanden geleden
Volgen
Nog meer meiden die ontzettend zere tepels hebben? 😂 Mijn borsten en tepels zijn zoo gevoelig/pijnlijk ik kan er niet meer op liggen, en rennen doet me ook al pijn.. En ook beginnen mijn tepels al te veranderen van kleur zijn er nog meer die dat hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Jelise
5 maanden geleden
Jup onder de douche is ook echt niet grappig 😳 al de straal erop komt kan ik wel vloeken zo zeer. BH aan doen ook zo leuk "not" Veranderen van kleur is me nog niet opgevallen wel zijn mijn borsten in hun geheel groter geworden.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Ik heb gister al een maat groter bh gekocht. Zo’n pijn🥵 kan er niks aan verdragen!
  • Rapporteren
temeres
5 maanden geleden
Hier ook hele zere borsten, bh's zitten al veel te strak. Heb van de Primark bh's gekocht lijkt op sport bh maar dan zonder die lelijke dikke bandjes en zonder beugel
  • Rapporteren
BabyxBuba
5 maanden geleden
Reactie op Jelise
Jup onder de douche is ook echt niet grappig 😳 al de straal erop komt kan ik wel vloeken zo zeer. BH aan doen ook zo leuk "not" Veranderen van kleur is me nog niet opgevallen wel zijn mijn borsten in hun geheel groter geworden.
Jaa echt he.. haha toch heel anders dan gevoelige borsten tijdens menstruatie
  • Rapporteren
BabyxBuba
5 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik heb gister al een maat groter bh gekocht. Zo’n pijn🥵 kan er niks aan verdragen!
Nee niks aan.. het liefst draag ik gewoon niks 😂
  • Rapporteren
BabyxBuba
5 maanden geleden
Reactie op temeres
Hier ook hele zere borsten, bh's zitten al veel te strak. Heb van de Primark bh's gekocht lijkt op sport bh maar dan zonder die lelijke dikke bandjes en zonder beugel
Oh wat zal dat een verademing zijn haha😁
  • Rapporteren
Mieke1985
5 maanden geleden
Ik riep mijn vriend vandaag ineens onder de douche: liefje! Mijn tepel is paars! Moest m oprapen van de grond😂😂
  • Rapporteren
Loes55
5 maanden geleden
Hier ook hele zere borsten! Vooral ‘s avonds als ik mijn bh uitdoe. Voor mijn gevoel zijn ze ook al groter!
  • Rapporteren
SarahC
5 maanden geleden
Ik ook! Ik kan 's nachts gewoon niet meer op mijn zij slapen ervan (en al helemaal niet op mijn buik). Hoop wel dat dit op een gegeven moment over gaat.
  • Rapporteren
Wondermaart2021
5 maanden geleden
Ja hier ook enorm veel last van pijnlijke borsten!! Op mijn werk loop ik met een arm onder mijn borsten zodat ze niet bewegen🤭🤣.
  • Rapporteren
BabyxBuba
5 maanden geleden
Reactie op Mieke1985
Ik riep mijn vriend vandaag ineens onder de douche: liefje! Mijn tepel is paars! Moest m oprapen van de grond😂😂
Hahaha heerlijk😂
  • Rapporteren
BabyxBuba
5 maanden geleden
Ja hier ook enorm veel last van pijnlijke borsten!! Op mijn werk loop ik met een arm onder mijn borsten zodat ze niet bewegen🤭🤣.
Ja echt he! Ik werk met kinderen en als ik ze optil komen ze precies tegen mn borsten aan en dan kan ik het wel uitkrijsen😂
  • Rapporteren