49 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Ma2021
Ik heb ze sinds vandaag 🎉 droeg jij ze ook s nachts? En zo ja... hoe? Ik v ...
Nee snachts niet, heb ik geprobeerd maar zit voor geen meter 😂
Ze zitten inderdaad niet top en het ziet er ook niet uit, als ik wegga draag ik er een shawl over zodat je het niet ziet.
Als ik moet voeden mogen ze uit natuurlijk en dat werkt al verademend 😂
Wel goed melk er “insmeren” dan zitten ze ook beter
5 jaar geleden
Reactie op Linanna
Nee snachts niet, heb ik geprobeerd maar zit voor geen meter 😂
Ze zitten ...
Ja haha je krijgt wel gekke tieten door je shirt heen 😂 Ik moet steeds denken aan zo’n middeleeuwse film met een warrior chick in een veel te schaars gekleed pakje; daar passen deze zilveren doppies wel bij vind ik 😂🙈
5 jaar geleden
Wat een fijne investering: eindelijk geen pijn meer! 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 ik zat tijdens het voeden steeds op m’n telefoon om de pijn niet te voelen maar nu zijn die steken weg. Ik ben zowaar aan het genieten van het moment 🥰
Dit is echt een uitkomst! En 55.- valt mee als je daardoor geen andere compressen meer hoeft te kopen...
Dank allen voor het delen van je ervaring waardoor ik ze heb durven kopen :)
5 jaar geleden
Is dit alleen voor kapotte tepels of ook hyper gevoelige tepels?
Mn linkertepel voelt echt alsof ze m eraf snijdt met messen.. ik zit vaak gewoon te janken van de pijn.
maar ik zie geen kloven oid.
5 jaar geleden
Reactie op Rebecca-1994
Is dit alleen voor kapotte tepels of ook hyper gevoelige tepels?
Mn linker ...
daar gebruik ik tepelhoedjes voor. Maar door deze cups is het ook echt een stuk minder, dus misschien had ik toch wat kloofjes ofzo?
Ik heb alles geprobeerd: kokosolie, purelan, wollen compressen. Dit werkt echt het meeste voor mij. Maar Tepelhoedjes blijf ik gebruiken ivm gevoeligheid en ook omdat de kleine daarmee beter aanhapt.
5 jaar geleden
Reactie op Ma2021
daar gebruik ik tepelhoedjes voor. Maar door deze cups is het ook echt een ...
Tepelhoedjes ook geprobeerd maar ze krijgt er dan minder goed melk uit dus doe ik m maar weer af om er sneller vanaf te zijn.. drama
5 jaar geleden
Reactie op Ma2021
Oh en multi mam gebruikte ik ook.
ja die heb ik ook. purelan en multi mam, maar helpt niet tegen die extreme pijn 😔
5 jaar geleden
Reactie op Ma2021
Klinkt wel een beetje zoals ik het had. Bij mij zijn die zilver cups de opl ...
Vind het zo duur om te proberen.. maar denk dat ik t toch maar doe.