Zo moe

Esra93
één maand geleden
Volgen
Ik ben 6+4 en zo ontzettend moe. Opstaan is best zwaar en na een hele dag werken ben ik helemaal op. Niet om te klagen hoor 😅 maar ik denk dat ik niet de enige ben.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
es.92
één maand geleden
Zeker niet de enige! Na een dag werken ben ik ook echt helemaal op. Vandaag 6 weken.
  • Rapporteren
RAO08
één maand geleden
Hier ook. Ik slaap op zich prima, op een paar keer wakker na, maar overdag gaap ik heel de tijd haha. Gebeurt veeeeel te veel in ons lichaam 😉
  • Rapporteren
Tally512
één maand geleden
Absoluut! Dacht eerst dat het wel meeviel, maar ik merk dat tegen het eind van de middag het lichtje bij mij uit gaat 😅
  • Rapporteren
TNY
één maand geleden
ik had ergens gelezen dat vermoeidheid komt omdat je in een periode zit dat de placenta gemaakt word en het veel energie vraagt.
  • Rapporteren
Sara87
één maand geleden
Hier ook hoor, dag druk bezig en dan ben ik 's middags echt kapot. Ook 6 wk +2
  • Rapporteren
Lieke30
één maand geleden
Herkenbaar met een pittige peuter in huis ben ik dan ook helemaal op s'avonds
  • Rapporteren
Jelise
één maand geleden
Ik ben de hele dag moe moe en nog eens moe tegen 12 uur smiddags kan ik mijn ogen niet meer open houden 😂
  • Rapporteren
Visje123
één maand geleden
Herkenbaar! Heb nog nooit zoveel geslapen als in de afgelopen 2 weken. Nu 6+5
  • Rapporteren
Biebie
één maand geleden
Ook hier zo 1. Vooral vandaag weer voel ik me dood moe net een middagdutje gedaan en nu wil ik weer verder slapen pffff 😓
  • Rapporteren
MommyJa
één maand geleden
Hier ook ontzettend moe. Als de wekker gaat denk ik NEEEE. Werk fulltime. Zoontje van 11 maanden ben blij als het 7 uur savons is en hij in bed ligt.
  • Rapporteren
Lijne
één maand geleden
Ik ben ook verschrikkelijk moe. Ben nu op vakantie maar na een halfuurtje zwemmen duik ik het liefste mn bed weer in 🙈
  • Rapporteren
Leentje2021
één maand geleden
We delen de pijn dames! Ik ben 5+5 en ook enorm moe. Op vrije dagen pak ik regelmatig een middagdutje, heerlijk! Op werkdagen is het echt even doorzetten. Op tijd naar bed en naast het werk niet te veel afspraken maken in de avonden, al lukt dat nog niet zo goed 😅
  • Rapporteren
zwangervannummertwee
één maand geleden
Ik heb het met periodes. Ik had het heel erg week 3 tot 4,5 en nu eigenlijk weinig last. Ben wel moe maar niet zo extreem moe als dat ik was. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit heel erg bij 10-11 weken.
  • Rapporteren