Zo ontzettend moe

Littleprinces05
10 dagen geleden
Volgen
Hoi hoi allemaal, Ik ben 6 weken zwanger van mijn 2e kindje. Nu heb ik vanmorgen alleen maar gestofzuigd en afgestoft en de kleine van een jaar fles gegeven en ben nu al helemaal gesloopt. Echt niet normaal moe. Het is dit keer nog erger als bij mn 1e zwangerschap. Ik slik al extra vitamines en de warmte zal ook niet echt mee helpen. Hebben jullie nog tips? Geniet van de stralende dag! Veel liefs, Claudia
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Jedi_Riket
10 dagen geleden
Gewoon luisteren naar je lichaam. Met iedere zwangerschap wordt het zwaarder... Hier zwanger van 6de kindje, de trap op en afgaan geeft me al hartkloppingen 🙈 Gewoon even rusten en je kan weer wat doen. Alles in stukjes doen en voldoende rust nemen is mijn advies.
  • Rapporteren
Littleprinces05
10 dagen geleden
Reactie op Jedi_Riket
Gewoon luisteren naar je lichaam. Met iedere zwangerschap wordt het zwaarder... Hier zwanger van 6de kindje, de trap op en afgaan geeft me al hartkloppingen 🙈 Gewoon even rusten en je kan weer wat doen. Alles in stukjes doen en voldoende rust nemen is mijn advies.
Ja probeer ik ook te doen. Nog een vraagje, heb jij ook erge duizeligheid gehad tijdens je zwangerschap? Ik ben nu al een paar dagen echt op en af best duizelig en is vervelend want zo ga ik liever niet de deur uit..🙈
  • Rapporteren
Littleprinces05
10 dagen geleden
Ja probeer ik ook te doen. Nog een vraagje, heb jij ook erge duizeligheid gehad tijdens je zwangerschap? Ik ben nu al een paar dagen echt op en af best duizelig en is vervelend want zo ga ik liever niet de deur uit..🙈
En wauw 6e zwangerschap,😱 ik zou het je niet na doen.
  • Rapporteren
Litchi
10 dagen geleden
Misschien is je bloeddruk of ijzer te laag?
  • Rapporteren
JKNL
10 dagen geleden
Daar heb ik ook last. Blijk ook een hele lage bloeddruk (al) te hebben. Neem nu af toe op advies van de arts bouillon, tucs en voor het opstaan ‘s ochtends een snack a jack met paprika (ivm zout). Misschien dat jou dat ook helpt?
  • Rapporteren
Jessie34
10 dagen geleden
Roosvicee Ferro adviseerde mijn verloskundige
  • Rapporteren
joyceg123
10 dagen geleden
Komt denk ik door een lage bloeddruk ik heb het in mijn vorige zwangerschap ook gehad en nu weer , als ik opsta pff wordt ik eerst zwart voor de ogen
  • Rapporteren