31 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook ons eerste kindje. Ik ben nu 5 weken zwanger. Heb een innestelingsbloeding gehad en nu wel wat moe. Verder soms gevoelige vorsten maar verder ervaar ik ook niets. Vraag me ook af of dit ook zo is bij anderen. Trouwens proficiat met je zwangerschap!!

3 jaar geleden

Hoi, ik ben vandaag ook 5 weken. Voel ook niks. Alleen sinds gister pijn in me onderrug. Daar maak ik me dan weer zorgen over. Gaat een beetje op en af. Voelt een beetje als zenuwpijn.

3 jaar geleden

Ik ben zo blij met dit topic. Ik heb precies hetzelfde waardoor ik ook bang ben dat ik niet meer zwanger ben. Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben en vorige week had ik buikkrampen, voelde ik een rare druk in mijn schaamstreek (uitrekken van de baarmoeder las ik later haha), was ik super moe en was ik elke ochtend misselijk. Sinds zaterdag is dit weg... Ben nu 4+4 weken. Hoop dat het normaal is dat dit minder wordt 😧 ik heb af en toe nog wel een beetje buikpijn, maar verder dan dat niet.

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap nooit misselijk geweest of überhaupt klachten gehad, lekker van genieten hoor.

3 jaar geleden

Hier ook ons eerste kindje. Ik ben nu 5 weken zwanger. Heb een innestelings ...
Ik hoor wel van vriendinnen die al zwanger zijn geweest dat dit pas bij week 6 kwam bij hun, dus ben echt benieuwd.

3 jaar geleden

Hier ook ons eerste kindje. Ik ben nu 5 weken zwanger. Heb een innestelings ...
Jij ook gefeliciteerd trouwens 🥰

3 jaar geleden

Reactie op eline_s

Hoi, ik ben vandaag ook 5 weken. Voel ook niks. Alleen sinds gister pijn in ...
Ik heb ook af en aan pijn in de onderrug maar heb gelezen dat dat een symptoom is. 😊

3 jaar geleden

Jij ook gefeliciteerd trouwens 🥰
Danku!

3 jaar geleden

Reactie op Tap

Bij mijn eerste zwangerschap nooit misselijk geweest of überhaupt klachten ...
Oh echt? Eigenlijk is dat ook wel mega fijn en zou ik daar dan juist blij mee moeten zijn. Ik heb 16 juli pas de eerste echo dus de tijd gaat nu heeeeel langzaam haha.

3 jaar geleden

Oh echt? Eigenlijk is dat ook wel mega fijn en zou ik daar dan juist blij m ...
Ooh, ik pas 27 juli. Lijkt nog zoooo lang wachten 😊

3 jaar geleden

Ooh, ik pas 27 juli. Lijkt nog zoooo lang wachten 😊
Duurt lang hè.. ik moet wachten tot 13 juli🙈

3 jaar geleden

Ik ben nu 5+2 weken zwanger en ik heb vooral last van weinig eetlust, vermoeidheid en wat puistjes.. trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!

3 jaar geleden

Reactie op shr

Ik ben nu 5+2 weken zwanger en ik heb vooral last van weinig eetlust, vermo ...
Jij oookk!🥰

3 jaar geleden

Ik ben nu precies 4 weken zwanger volgens de cyclus en ik moet wachten tot 29 juli. Ik vind dat ook lang wachten. Heb net gewoon weer een zwangerschapstest gedaan. Haha. Nu zo'n dure welke zegt hoe lang ik zwanger ben. Opnieuw superblij dat er zwanger staat. Er staat 2-3 weken zwanger, maar dat is volgens mij dan vanaf de bevruchting. Ik merk af en toe kleine steekjes en ik ben moe met af en toe een misselijkheidsvlaag van 20 seconden.

3 jaar geleden

Reactie op Tatataaah

Ik ben nu precies 4 weken zwanger volgens de cyclus en ik moet wachten tot ...
Heb volgens mij echt geluk! Mag 10 juli al. En zelfs dat vind ik al lang wachten. Maar bij jullie zal er veel meer te zien zijn denk ik!

3 jaar geleden

Ik ben 4+2 zwanger, had in het begin felle menstruatiepijn, is nu wat minder maar wel nog zo een zeurende pijn, en ook onderrug doet pijn. Heb het gevoel dat mijn menstruatie er elk moment kan aankomen, is wel eng vind ik. Elke keer naar de wc in spanning 🙄 gisteren bloedtest gedaan, hcg is nu 217 dus nog niet heel hoog.. 23 juli eerste echo, hoop dat alles voor iedereen goed gaat 🤞🏼😍 op naar een prachtige zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Mieke1985

Heb volgens mij echt geluk! Mag 10 juli al. En zelfs dat vind ik al lang wa ...
Wat fijn dat jullie al zo snel kunnen! Geeft toch weer wat zekerheid.

3 jaar geleden

Hoi, voor ons eerste kindje 🥰 ben 4+1 zwanger voor iedereen gefeliciteerd ❤️ heb een trekkende/zeurende gevoel onder in mijn buik en druk in mijn schaamstreek / Lies en onderrug doet pijn en af en toe plassen wie heeft dat ook? En gevoelige borsten ochtends misselijkheid. Best wel moe en ochtend misselijkheid. Heb 7 augustus pas mijn echo ☺️🙈❤️ Iedereen een mooie zwangerschap toegewenst ❤️

3 jaar geleden

Ik hoop ook deel te nemen aan deze groep aankomend weekend testen. Duimen 🙏

3 jaar geleden

Ik hoop ook deel te nemen aan deze groep aankomend weekend testen. Duimen ...
Ik duim mee! Veel succes!