31 Reacties

3 jaar geleden

Ik hoop ook deel te nemen aan deze groep aankomend weekend testen. Duimen ...
Veel succes!! 🤞🏼

3 jaar geleden

Ik heb vandaag ook wel veel afscheiding... hm Nou ja kunnen eigenlijk toch niet meer doen dan nu gewoon genieten van de zwangerschap en de echo afwachten. 🥰

3 jaar geleden

Hoi ben 4 +4 zwanger. Hier een rommelende buik, lijkt op menstruatie en buik opgezet, flagen van moeheid. Vanochtend verloskundige praktijk gesproken. Vroege echo over 4wk en dan termijn echo 3wk later. Blijft onwerkelijk!

3 jaar geleden

Reactie op Sara87

Hoi ben 4 +4 zwanger. Hier een rommelende buik, lijkt op menstruatie en bui ...
Bedoel vroege echo op 24 juli

3 jaar geleden

Dames ik ben jaloers op de meeste data voor een eerste echo. Ik moet wachten tot 31 juli 😅 proficiat allemaal trouwens!

3 jaar geleden

Hoi, voor ons eerste kindje 🥰 ben 4+1 zwanger voor iedereen gefeliciteerd ...
Ik heb dat ook heel erg. Ben best bang dat het mis is. 😔 jij ook een mooie zwangerschap gewenst💗

3 jaar geleden

Ik ben ook best onzeker deze keer.. Bij mijn dochter helemaal niet en had nergens last van, alsof de kwaaltjes nu me juist onzeker maken want ik ken ze niet haha en ik ben nu een stuk ouder het is 11 jaar geleden.. Ik heb ook zo'n zenuwachtig drukken gevoel in me buik ik kan het niet plaatsen haha

3 jaar geleden

Hoi! Hier 5 + 3 en een soort van zelfde situatie qua onzekerheid: vorige week krampen in buik, een trekkerig gevoel, ook wat pijn in mijn onderrug en heel erg moe (kwam ook door de warmte denk ik). Borsten deden alleen pijn bij BH uit doen. Sinds maandag helemaal nergens meer last van, hooguit iets moe. Ik vind het vooral lastig dat ik met mijn hoofd van alles wil, maar dat ik moet vertrouwen op mijn lijf. Op 17-7 eerste echo. Duurt voor mijn gevoel nog best lang, maar goed de natuur laat zich niet opjagen 😅 Succes allen 💪🏼

3 jaar geleden

Zo herkenbaar die onzekerheid! Hier ook ons eerste kindje. Maandag positief getest. Daarvoor al heel erg moe en daar kwamen enorm rommelende darmen en steken in mijn buik bij. Onzeker omdat ik bang was dat het niet goed ging. Sinds vandaag veel minder klachten en stuk fitter. En nu ben ik weer onzeker dat het daarom niet goed gaat. 🙈 Ik word gek van mezelf! Vanmiddag naar vk bellen voor afspraak. Hopelijk snel een afspraak voor eerste echo.

3 jaar geleden

Hoi hoi. Hier ook 5 weken. Ik heb bang voor een miskraam. Ben wel blij maar nog niet euforisch. Hebben jullie dat ook? Na hoeveel weken heb je minimaal kans op een miskraam?

3 jaar geleden

Reactie op hulyaD

Hoi hoi. Hier ook 5 weken. Ik heb bang voor een miskraam. Ben wel blij maar ...
Na de 12 weken. Al kreeg ik met mijn echo met 8+6 al te horen dat alles goed was en de kans nog maar 1% - 2% was.