14 Reacties

4 jaar geleden

Ik zie niets geks aan de teentjes van je zoon 🤔

4 jaar geleden

Wat is er mis mee.

4 jaar geleden

Als je je zorgen maakt kun je het altijd bij je huisarts of cb vragen toch. Mijn zoontje heeft bij 1 teen dat hij voor een klein deel aan de ander zit. Kwam ik ook pas na een paar maanden achter 😆😆😆

4 jaar geleden

Ik zie niks geks. Mijn zoon heeft mijn vreemde kromme tenen.

4 jaar geleden

Wat is hier mis mee??

4 jaar geleden

Dit is het voetje van mijn zoon. Maar zoals mijn broer die had hamertenen. Niets ergs, uiteindelijk een kleine operatie en nu staan ze weer mooi. Hij heeft er geen last van gehad, maar zag er niet mooi uit 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Mijn zoon heeft het derde teentje wat er tussen gepropt. Maar niks geks

4 jaar geleden

Wat is er met zijn teentjes? Mijn zoontje heeft mijn tenen.. zijn 2de teentje is ook langer..

4 jaar geleden

Jammer dat de starter van dit topic zelf nog niet gereageerd heeft. Niemand weet denk ik wat er mis is. Haha.

4 jaar geleden

Ik zie hier niks geks aan. 2e teen staat iets over de 1e, dit heb ik zelf ook en nooit problemen gehad. Ik zal geen foto posten van de tenen van mijn zoontje 🙈 hij mist er vanaf geboorte namelijk 2 (zal hij overigens verder ook geen last mee ervaren)

4 jaar geleden

Oh, ze staan een beetje op elkaar, ik denk dat 8 van de 10 babys dat hebben 🙈 mijn kleintje heeft dat ook !

4 jaar geleden

Reactie op Elise1991

Ik zie hier niks geks aan. 2e teen staat iets over de 1e, dit heb ik zelf o ...
Ben wel benieuwd naar zijn voetjes nu.

4 jaar geleden

Reactie op Anonienke

Ben wel benieuwd naar zijn voetjes nu.
Rechtervoetje is normaal, linkervoet mist hij grote teen en die ernaast, zijn ook beetje aan elkaar gegroeit (wat er dan wel zit) maar hij heeft zowel ad boven als onderkant wel een beetje een inkeping waaraan je ziet wat bij grote teen hoort en wat ernaast. Deze tenen missen omdat vroeg in mijn zwangerschap mijn binnenste vliezen zijn gebroken en een streng daarvan om zijn enkel is geen zitten, daardoor zijn de tenen afgestorven. Hij zal hier overigens geen last van hebben met lopen.

4 jaar geleden

Ik vind dit geen vreemde voeten, hoor! Hij heeft hooguit een beetje lange tenen maar daar is niets mis mee.