14 Reacties
5 jaar geleden
Jammer.. ik had echt zo'n zin in lasagne maar ga hem nu toch laten staan 😄
5 jaar geleden
Jaa je smaak kan zeker anders zijn, mij smaakt koffie niet meer terwijl ik daar 6 bakjes ‘zwart’ van op een dag dronk nu een halve of 1,5 anders krijg ik hoofdpijn🙈 en kipfilet op brood vindt ik nu heeeeel goor! Mijn smaak lijkt wel terug in de tijd te gaan, het proeft allemaal net zo als toen ik kind was 😂 en toen luste ik niet veel
5 jaar geleden
Klopt! Ik ben gek op gekookt ei op brood. In beide zwangerschappen kan ik geen gekookt ei zien. Veel dingen die ik normaal wekelijks eet staan me nu niet aan. Ben heel lastig met waar ik wel en geen trek in heb of juist misselijk van wordt bij de gedachten alleen al. Terwijl ik voorheen alles lustte. Overigens mijn hele leven geen courgette gelust en sinds mijn eerste zwangerschap lust ik ineens courgette en heb ik er soms zelfs zin in.. 😂
5 jaar geleden
Zo ben ik normaal gek op augurken. Allen smaken ze me nu nergens naar😕😕
5 jaar geleden
Zou goed kunnen. Misschien ook even voor de zekerheid aan iemand anders laten proeven voor mening. Ik ben met deze zwangerschap gek op zuur, zout en pittige etenswaar. Normaal ben ik een zoet kauwer, maar kan nu geen chocola zien, blergh 🤣
5 jaar geleden
Ik ben met vakantie in Frankrijk nu en verschillende merken bronwater smaken naar zure melk. Echt vies! Mijn vriend proeft niks natuurlijk..
5 jaar geleden
Jaaaa hier smaakt zelfs de zelfgemaakte lasagne bedorven😂 verschrikkelijk. Ook de schnitzel van gister is zo de prullenbak in gegaan, die ene hap......🤮 de structuur staat me ineens ook niet meer aan. Weird!!!!! Water ook zo goor, alleen spa rood met bubbels en ijsklontjes gaat erin, hoe kouder hoe beter.