25 Reacties

vor 3 Jahren

Hej hej ik heb ook een maagverkleining gehad april vorig jaar en nu ook zwanger vind het ook erg moeilijk het is en blijft een gevecht genoeg te eten

vor 3 Jahren

Hier ook! Mocht eigelijk pas over twee maanden zwanger raken.. geen tips helaas het gaat bij mij heel goed qua eten. Wel goed je vitamines nu in de gaten houden he!

vor 3 Jahren

Hier ook, maar inmiddels al 2 jaar geleden en heb al die tijd gewoon eetlust gehad dus aan mij heb je niets 🙈

vor 3 Jahren

Ik heb 6jr geleden een gbp gehad. Hoef qua zwangerschap niet meer op controle bij bariatrie. Wel loop ik bij de gyn omdat ik asherman heb. Loop in hetzelfde zh, dus bij vragen is er zo overleg tussen beide afdelingen. Ik heb wel gewoon een eetlust, alleen sinds vorige week wel veel misselijk waardoor ik minder kan eten. Verspreid het nu meer

vor 3 Jahren

Ik heb 2 jaar geleden een maagverkleining gehad. En nu ruim 6 weken zwanger. Ik kan gewoon eten, ben alleen wel erg misselijk! Vindt dit ook lastig. Heb je zelf het ziekenhuis gebeld of zei de verloskundige dat je naar ziekenhuis moest ? Ik moet de 30e naar de verloskundige en die heeft niks ge zegt dat ik na het ziekenhuis moet vanwege de GBP.

vor 3 Jahren

Weten jullie trouwens hoe het zit qua vitamine? Slikken jullie die vitamine vanuit het traject? En het foliumzuur is dat genoeg vanuit die Davitamon mama tabletten?

vor 3 Jahren

Reactie op babydeN

Weten jullie trouwens hoe het zit qua vitamine? Slikken jullie die vitamine ...
Ik slik enkel de vitamine van het traject. Ik heb het vergeleken met een normale mama pil en in die van mij zat veel meer. En alles zat erin. Dus ik slik niets extra’s

vor 3 Jahren

Reactie op zwangervannummertwee

Ik slik enkel de vitamine van het traject. Ik heb het vergeleken met een no ...
Dat doe ik ook. Stiekem wel fijn dat er meer mama’s zijn met een maagverkleining

vor 3 Jahren

Reactie op Deetje24

Hej hej ik heb ook een maagverkleining gehad april vorig jaar en nu ook zwa ...
Ik heb hem ook vorig jaar april gehad🙃

vor 3 Jahren

Reactie op babydeN

Weten jullie trouwens hoe het zit qua vitamine? Slikken jullie die vitamine ...
Die vitamines mag je niet meer hebben! Te veel vitamine A

vor 3 Jahren

Reactie op zwangervannummertwee

Ik slik enkel de vitamine van het traject. Ik heb het vergeleken met een no ...
Die mag je niet meer hebben: te veel vitamine A

vor 3 Jahren

Voor mij is het inmiddels 4 jaar geleden bijna. Misschien helpt een telefoonreminder om jezelf te verplichten om te eten?

vor 3 Jahren

Reactie op CCC1234

Die mag je niet meer hebben: te veel vitamine A
Bij mij zit er geen vitamine A in,

vor 3 Jahren

Reactie op zwangervannummertwee

Bij mij zit er geen vitamine A in,
Ja ik had die fit for me daar zit dat wel in👍🏻 dus voor de dames die deze hebben: niet meer innemen is het advies

vor 3 Jahren

Reactie op CCC1234

Ja ik had die fit for me daar zit dat wel in👍🏻 dus voor de dames die deze ...
Ik zie het ja,(ingredientenlijst) en zo stom want de diëtist van ziekenhuis heeft een standaard brief doorgestuurd dat je nu fit for me OF wls vital moet nemen (ik heb wls compass kauwvitamine)

vor 3 Jahren

Oh goed dat je het zegt, ik nam al eigenlijk lange tijd de FFM niet meer in, en m’n bloedwaarden bleven goed. Nu ik zwanger ben dacht ik goed te doen door ze toch weer in te nemen, maar zal het dan alleen laten bij de Davitamon Mama tabletten. Volgende week weer een afspraak bij de NOK voor de controle na 2 jaar, dus kan ik mooi vragen wat dan wel in te nemen qua vitamine

vor 3 Jahren

Hii, hier ook pas zwanger met maagverkleining. Is het standaard zo dat je begeleid wordt in het ziekenhuis en niet bij een verloskundige praktijk?? Weet iemand dat toevallig?

vor 3 Jahren

Reactie op Pelin1985

Hii, hier ook pas zwanger met maagverkleining. Is het standaard zo dat je b ...
Ja dat is standaard, je bent bestempeld als ‘medisch’ en mag dus ook niet thuis bevallen.

vor 3 Jahren

Reactie op babydeN

Ja dat is standaard, je bent bestempeld als ‘medisch’ en mag dus ook niet t ...
Oo Okeyy handig om te weten, dank je wel! Morgen maar eerst even de huisarts bellen dan

vor 3 Jahren

Reactie op babydeN

Ja dat is standaard, je bent bestempeld als ‘medisch’ en mag dus ook niet t ...
Het ligt er ook aan of je een sleeve hebt of bypass. Bij een bypass zijn er grote risico’s en is medisch standaard. Ik heb een sleeve en dan is het enige minpunt de vitamineopname en ik ben dus niet op voorhand bestempeld als medisch en mag zolang alles goed gaat en de BMI onder de 40 blijft gewoon thuis bevallen.