Zwanger na miskraam

SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Volgen
Hallo! In maart dit jaar heb ik een miskraam gehad en ik ben nu (denk ik) in de 2e ronde weer zwanger!! Net als de vorige keer al heel vroeg een positieve test, 6 dagen voor NOD. Ik ben natuurlijk heel erg blij! Maar ook heel erg bang๐Ÿ˜” Meer mama's die hier last van hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
54 reacties
FemkeBoekel
5 maanden geleden
Jazeker , ben momenteel ook net zwanger na de eerste poging iui en bijna een jaar geleden een miskraam gehad. Doodeng vind ik t
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op FemkeBoekel
Jazeker , ben momenteel ook net zwanger na de eerste poging iui en bijna een jaar geleden een miskraam gehad. Doodeng vind ik t
Ohhh zo spannend! Ik wil graag blij zijn, maar kan het niet ofzo..
  • Rapporteren
Eliane
5 maanden geleden
ln mei ik heb ook miskraam gehad in de 2 ronden weer zwanger ik bem nu 6 +4 zwanger Volgende week maandag ik heb echo foto Ik ben ook bang
  • Rapporteren
Chelle90
5 maanden geleden
Ik ook weer zwanger na een miskraam met kerst. Vreselijk onzeker en ik merk zelfs dat ik er nog niet echt van kan genieten omdat het echt aan me vreet. Maar veel afleiding helpt! Succes ๐Ÿ€
  • Rapporteren
joannekuss
5 maanden geleden
Twee miskramen gehad afgelopen jaar! December en april! Nu weer 5 weken zwanger , heb een bloedtest laten doen ivm onzekerheid. Wilde 10000% zeker weten dat ik zwanger was en ja hoor! Mijn geluk kan niet meer op๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op Eliane
ln mei ik heb ook miskraam gehad in de 2 ronden weer zwanger ik bem nu 6 +4 zwanger Volgende week maandag ik heb echo foto Ik ben ook bang
Ohhh heel veel succes met de echo!!
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op Chelle90
Ik ook weer zwanger na een miskraam met kerst. Vreselijk onzeker en ik merk zelfs dat ik er nog niet echt van kan genieten omdat het echt aan me vreet. Maar veel afleiding helpt! Succes ๐Ÿ€
Nee precies! Ik ben benieuwd hoe ik me volgende week voel. Ik weet het pas sinds deze ochtend๐Ÿ˜ฉ snap nu wel waar het opgeblazen gevoel en de steken vandaan komen๐Ÿ˜… Jij ook succes!
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op joannekuss
Twee miskramen gehad afgelopen jaar! December en april! Nu weer 5 weken zwanger , heb een bloedtest laten doen ivm onzekerheid. Wilde 10000% zeker weten dat ik zwanger was en ja hoor! Mijn geluk kan niet meer op๐Ÿ™ˆ
Oh joh! Wat heftig zeg ook zo vlak achter elkaar allemaal.. hopelijk is 3 x scheepsrecht voor je!๐Ÿคž
  • Rapporteren
joannekuss
5 maanden geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Oh joh! Wat heftig zeg ook zo vlak achter elkaar allemaal.. hopelijk is 3 x scheepsrecht voor je!๐Ÿคž
Ik hoop het! 23 juli de echo !
  • Rapporteren
Litchi
5 maanden geleden
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na een miskraam in februari. Tot die tijd nooit weer ongesteld geweest. Het was een hele onzekere periode. Ik ben nu wel ontzettend blij dat het gelukt is maar de onzekerheid blijft zeker. Gelukkig wordt alles goed in de gaten gehouden :-)
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op joannekuss
Ik hoop het! 23 juli de echo !
๐Ÿคž๐Ÿคž๐Ÿคž๐Ÿคž๐Ÿคž fingers crossed!!!
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op Litchi
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na een miskraam in februari. Tot die tijd nooit weer ongesteld geweest. Het was een hele onzekere periode. Ik ben nu wel ontzettend blij dat het gelukt is maar de onzekerheid blijft zeker. Gelukkig wordt alles goed in de gaten gehouden :-)
Dat is heel erg fijn! Gefeliciteerd!! Ik wacht nog even met het bellen naar de vk, ik ben nog zo vroeg dat ik bang ben dat het misschien nog af loopt...
  • Rapporteren
Litchi
5 maanden geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Dat is heel erg fijn! Gefeliciteerd!! Ik wacht nog even met het bellen naar de vk, ik ben nog zo vroeg dat ik bang ben dat het misschien nog af loopt...
Snap ik helemaal :) ik had toevallig al een afspraak staan voor een echo. Toen kwam ik een paar dagen daarvoor erachter dat ik zwanger ben, en in dat weekend hele erge pijn gehad. Vandaar dat ik nu onder goede controle sta.
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op Litchi
Snap ik helemaal :) ik had toevallig al een afspraak staan voor een echo. Toen kwam ik een paar dagen daarvoor erachter dat ik zwanger ben, en in dat weekend hele erge pijn gehad. Vandaar dat ik nu onder goede controle sta.
Toch zijn die extra controles wel fijn hoor. Al is het alleen dat je vaker een echo krijgt! Geniet van je zwangerschap en hopelijk blijft deze plakken!
  • Rapporteren
Eef1985
5 maanden geleden
Ik heb hiervoor (maart en mei) ook 2 miskramen gehad ๐Ÿ˜ฐ nu weer zwanger maar vind het idd zoooo spannend ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ™ˆ.. morgen vroege echo, hoop zo dat het goed is!
  • Rapporteren
Wondermaart2021
5 maanden geleden
In oktober 2019 mk gehad. Sindsdien cyclus tussen 32 en 60 dagen. Kreeg er echt paniek van. Nu weer zwanger maar ontzettend bang en onzeker. Heb 22 juli de eerste echo. Het kon ook eerder maar dit durf ik niet ook omdat ik denk dat dat te vroeg is en je dus nog niets kunt zien of horen. Ik ben blij als de 12 zenuwslopende weken voorbij zijn๐Ÿ˜….
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
Reactie op Eef1985
Ik heb hiervoor (maart en mei) ook 2 miskramen gehad ๐Ÿ˜ฐ nu weer zwanger maar vind het idd zoooo spannend ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ™ˆ.. morgen vroege echo, hoop zo dat het goed is!
Oh jeetje!! Heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat het nu wel goed is!!๐Ÿคž๐Ÿคž
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
In oktober 2019 mk gehad. Sindsdien cyclus tussen 32 en 60 dagen. Kreeg er echt paniek van. Nu weer zwanger maar ontzettend bang en onzeker. Heb 22 juli de eerste echo. Het kon ook eerder maar dit durf ik niet ook omdat ik denk dat dat te vroeg is en je dus nog niets kunt zien of horen. Ik ben blij als de 12 zenuwslopende weken voorbij zijn๐Ÿ˜….
Zo echt wel!! Hoewel ik die 12 weken regel ook niet helemaal vertrouw hoor. Helaas teveel in mijn omgeving mee gemaakt dat het veel later ook nog mis ging. Zelfs een vriendinnetje die netjes de 40 weken heeft voldragen en alsnog is bevallen van een dood kindje๐Ÿ˜” Een hele zwangerschap is gewoon kritiek! Ik vind het echt dood eng!
  • Rapporteren
HannekeBatenburg
5 maanden geleden
In februari had ik een missed abortion na 12 weken zwangerschap. Het verwijderen is niet goed gegaan waardoor ik 2 maal een curettage moest ondergaan (ruim 12 weken mee zoet geweest). Vette pech....maar daarna het geluk geheel aan onze zijde. Eerste keer gelijk raak ๐Ÿ˜…. En ja het is spannend. Geen vroege echo gewoon weer als daarvoor. Succes met de spanning maar geniet vooral. Het is zo iets bijzonders ๐Ÿฅฐ.
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
5 maanden geleden
In februari had ik een missed abortion na 12 weken zwangerschap. Het verwijderen is niet goed gegaan waardoor ik 2 maal een curettage moest ondergaan (ruim 12 weken mee zoet geweest). Vette pech....maar daarna het geluk geheel aan onze zijde. Eerste keer gelijk raak ๐Ÿ˜…. En ja het is spannend. Geen vroege echo gewoon weer als daarvoor. Succes met de spanning maar geniet vooral. Het is zo iets bijzonders ๐Ÿฅฐ.
Oh jee... 12 weken! Wel fijn dat je de eerste keer gelijk weer zwanger bent geraakt! Hoe ver ben je nu?
  • Rapporteren