54 Reacties

3 jaar geleden

Jazeker , ben momenteel ook net zwanger na de eerste poging iui en bijna een jaar geleden een miskraam gehad. Doodeng vind ik t

3 jaar geleden

Reactie op FemkeBoekel

Jazeker , ben momenteel ook net zwanger na de eerste poging iui en bijna e ...
Ohhh zo spannend! Ik wil graag blij zijn, maar kan het niet ofzo..

3 jaar geleden

ln mei ik heb ook miskraam gehad in de 2 ronden weer zwanger ik bem nu 6 +4 zwanger Volgende week maandag ik heb echo foto Ik ben ook bang

3 jaar geleden

Ik ook weer zwanger na een miskraam met kerst. Vreselijk onzeker en ik merk zelfs dat ik er nog niet echt van kan genieten omdat het echt aan me vreet. Maar veel afleiding helpt! Succes 馃崁

3 jaar geleden

Twee miskramen gehad afgelopen jaar! December en april! Nu weer 5 weken zwanger , heb een bloedtest laten doen ivm onzekerheid. Wilde 10000% zeker weten dat ik zwanger was en ja hoor! Mijn geluk kan niet meer op馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Eliane

ln mei ik heb ook miskraam gehad in de 2 ronden weer zwanger ik bem n ...
Ohhh heel veel succes met de echo!!

3 jaar geleden

Ik ook weer zwanger na een miskraam met kerst. Vreselijk onzeker en ik merk ...
Nee precies! Ik ben benieuwd hoe ik me volgende week voel. Ik weet het pas sinds deze ochtend馃槱 snap nu wel waar het opgeblazen gevoel en de steken vandaan komen馃槄 Jij ook succes!

3 jaar geleden

Reactie op Joanne馃グ

Twee miskramen gehad afgelopen jaar! December en april! Nu weer 5 weken zwa ...
Oh joh! Wat heftig zeg ook zo vlak achter elkaar allemaal.. hopelijk is 3 x scheepsrecht voor je!馃

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Oh joh! Wat heftig zeg ook zo vlak achter elkaar allemaal.. hopelijk is 3 x ...
Ik hoop het! 23 juli de echo !

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na een miskraam in februari. Tot die tijd nooit weer ongesteld geweest. Het was een hele onzekere periode. Ik ben nu wel ontzettend blij dat het gelukt is maar de onzekerheid blijft zeker. Gelukkig wordt alles goed in de gaten gehouden :-)

3 jaar geleden

Reactie op Joanne馃グ

Ik hoop het! 23 juli de echo !
馃馃馃馃馃 fingers crossed!!!

3 jaar geleden

Reactie op Litchi

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger na een miskraam in februari. Tot die tijd ...
Dat is heel erg fijn! Gefeliciteerd!! Ik wacht nog even met het bellen naar de vk, ik ben nog zo vroeg dat ik bang ben dat het misschien nog af loopt...

3 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Dat is heel erg fijn! Gefeliciteerd!! Ik wacht nog even met het bellen naar ...
Snap ik helemaal :) ik had toevallig al een afspraak staan voor een echo. Toen kwam ik een paar dagen daarvoor erachter dat ik zwanger ben, en in dat weekend hele erge pijn gehad. Vandaar dat ik nu onder goede controle sta.

3 jaar geleden

Reactie op Litchi

Snap ik helemaal :) ik had toevallig al een afspraak staan voor een echo. T ...
Toch zijn die extra controles wel fijn hoor. Al is het alleen dat je vaker een echo krijgt! Geniet van je zwangerschap en hopelijk blijft deze plakken!

3 jaar geleden

Ik heb hiervoor (maart en mei) ook 2 miskramen gehad 馃槹 nu weer zwanger maar vind het idd zoooo spannend 馃槹馃檲.. morgen vroege echo, hoop zo dat het goed is!

3 jaar geleden

In oktober 2019 mk gehad. Sindsdien cyclus tussen 32 en 60 dagen. Kreeg er echt paniek van. Nu weer zwanger maar ontzettend bang en onzeker. Heb 22 juli de eerste echo. Het kon ook eerder maar dit durf ik niet ook omdat ik denk dat dat te vroeg is en je dus nog niets kunt zien of horen. Ik ben blij als de 12 zenuwslopende weken voorbij zijn馃槄.

3 jaar geleden

Reactie op Eef1985

Ik heb hiervoor (maart en mei) ook 2 miskramen gehad 馃槹 nu weer zwanger maa ...
Oh jeetje!! Heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat het nu wel goed is!!馃馃

3 jaar geleden

Reactie op WondersMaart20212022

In oktober 2019 mk gehad. Sindsdien cyclus tussen 32 en 60 dagen. Kreeg er ...
Zo echt wel!! Hoewel ik die 12 weken regel ook niet helemaal vertrouw hoor. Helaas teveel in mijn omgeving mee gemaakt dat het veel later ook nog mis ging. Zelfs een vriendinnetje die netjes de 40 weken heeft voldragen en alsnog is bevallen van een dood kindje馃様 Een hele zwangerschap is gewoon kritiek! Ik vind het echt dood eng!

3 jaar geleden

In februari had ik een missed abortion na 12 weken zwangerschap. Het verwijderen is niet goed gegaan waardoor ik 2 maal een curettage moest ondergaan (ruim 12 weken mee zoet geweest). Vette pech....maar daarna het geluk geheel aan onze zijde. Eerste keer gelijk raak 馃槄. En ja het is spannend. Geen vroege echo gewoon weer als daarvoor. Succes met de spanning maar geniet vooral. Het is zo iets bijzonders 馃グ.

3 jaar geleden

Reactie op HannekeBatenburg

In februari had ik een missed abortion na 12 weken zwangerschap. Het verwij ...
Oh jee... 12 weken! Wel fijn dat je de eerste keer gelijk weer zwanger bent geraakt! Hoe ver ben je nu?